A nie masz co robić?? Czepiasz się takich pierdół że ręce opadają i same zaczynają chodzić.GregTrN pisze:Bo trochę mnie rozśmieszyło mówienie że jedziesz przez chwile na luzie.gushman pisze:No używam. Ale nie wiem dlaczego o to pytasz.
Chyba że jeździsz jakimś leciwym wozem i musisz podwójnie wysprzęglać.
Kolejny madafaka rozwalił zderzaka...
JRG1 i 2 korzysta z przemienników na Brzance i w Zawadzie. CPR również ma przemiennik, ale tylko na Brzance.opornik pisze:CPR, JRG1 i JRG2 korzystają z anten na Marcince lub w Zawadzie jak kto woli.
Kiedyś system antenowy zamontowany na TCR w Gromniku był wykorzystywany przez PSP, ale ta lokalizacja z uwagi na problemy z pokryciem Tarnowa została zlikwidowana i przemiennik wylądował na Brzance.
Ale to już jest total OT

^
Kluczem do sukcesu w zawodach fonicznych jest klucz sztorcowy.
Bo łączność musi być pewna!
Bo łączność musi być pewna!
-
- Rhetor
- Posty: 7118
- Rejestracja: 20-10-2009, 10:25
- Lokalizacja: tajna
ozi26 pisze: A może zmienia biegi bez sprzęgła?? Nauczył się i tak mu lepiej.
ozi26 pisze: A nie masz co robić?? Czepiasz się takich pierdół że ręce opadają i same zaczynają chodzić.
Przeczytaj te swoje dwa nikomu niepotrzebne i bezwartościowe posty i zastanów się kto pisze bzdury. I nie napinaj się już ...
niby tak ale przy odpowiednio ostrym zakręcie i odpowiednio mocnym hamowaniu silnikiem można przez to stracić przyczepność na osi tylnej i udać się do wewnętrznej części zakrętuLordRuthwen pisze:Maup a masz jakieś trudniejsze zadania?
Bo chyba nikt nie wpadł, albo nie napisał, że hamując silnikiem dociążasz przednią oś przez co masz lepszą sterowność w związku z brakiem blokady kół oraz większym naciskiem.
Podstawowe prawa fizyki się kłaniają

-
- Rhetor
- Posty: 7118
- Rejestracja: 20-10-2009, 10:25
- Lokalizacja: tajna
-
- Rhetor
- Posty: 7118
- Rejestracja: 20-10-2009, 10:25
- Lokalizacja: tajna
-
- Rhetor
- Posty: 7118
- Rejestracja: 20-10-2009, 10:25
- Lokalizacja: tajna
-
- Prytan
- Posty: 251
- Rejestracja: 25-10-2009, 00:37
- Lokalizacja: Tarnow