Problem w tym, ze pani z przykładu jechała z głową i bezpiecznie, ale jak się okazuje niezgodnie z przepisami. Myślę, że do głowy i rozsądku trzeba jeszcze dodać czujność i to w dużej mierze przed nadgorliwymi milicjantami oraz odrobinę szczęściahalford pisze:Ważne aby jechać z głową i bezpiecznie.
Tarnowskie skrzyżowania w TVP 3 "Jedź bezpiecznie"
-
- Prytan
- Posty: 251
- Rejestracja: 25-10-2009, 00:37
- Lokalizacja: Tarnow
trix, marecki
Nigdy nie jeździcie lewym pasem ? Nigdy nie jechaliście więcej niż 50 w zabudowanym ?
A jak pieszy przejdzie pół metra poza zebrą to go też ukarać za przechodzenie poza pasami ?
Nie udawajcie świętych bo wyprzedzanie na pasach to standard i nie da się czasem nie wyprzedzić gdy samochód obok się "toczy".
Nigdy nie jeździcie lewym pasem ? Nigdy nie jechaliście więcej niż 50 w zabudowanym ?
A jak pieszy przejdzie pół metra poza zebrą to go też ukarać za przechodzenie poza pasami ?
Nie udawajcie świętych bo wyprzedzanie na pasach to standard i nie da się czasem nie wyprzedzić gdy samochód obok się "toczy".
-
- Prytan
- Posty: 251
- Rejestracja: 25-10-2009, 00:37
- Lokalizacja: Tarnow
No i kolejny odcinek niekończącego się serialu. Czy "kosmiczny" to czasem nie nasz pankowal?
http://www.tvp.pl/krakow/jedz-bezpieczn ... ie/9316981
http://www.tvp.pl/krakow/jedz-bezpieczn ... ie/9316981
ICE In Case of Emergency, w nagłym wypadku
A kosmici się wywodzą z kręgów telewizyjnych - odpowiedzialnych za stanowienie prawa – no bo jak taki tekst z Konwencji Wiedeńskiej:
To nic że tego zapisu nie ma, bo się powie w telewizorze że jest i należy się zatrzymać.
można teleportować na taki tekstb)jeżeli ruch pojazdów na tym przejściu nie jest kierowany sygnałami świetlnymi ruchu lub przez funkcjonariusza kierującego ruchem, kierujący powinni zbliżać się do tego przejścia tylko z odpowiednio zmniejszoną szybkością, aby nie narażać na niebezpieczeństwo pieszych, którzy znajdują się na przejściu lub wchodzą na nie; w razie potrzeby powinni zatrzymać się w celu przepuszczenia pieszych.
Co przy teleportacji brakło prądu i nie teleportowano tego <<<<<w razie potrzeby powinni zatrzymać się w celu przepuszczenia pieszych.>>>>>>>§ 47. 4. Kierujący pojazdem zbliżający się do miejsca oznaczonego znakiem D-6, D-6a albo D-6b jest obowiązany zmniejszyć prędkość tak, aby nie narazić na niebezpieczeństwo pieszych lub rowerzystów znajdujących się w tych miejscach lub na nie wchodzących lub wjeżdżających.
To nic że tego zapisu nie ma, bo się powie w telewizorze że jest i należy się zatrzymać.
Kolejna lekcja dla nieznających przepisów RD.
Skrzyżowania z tzw. łamanym pierwszeństwem.
http://www.tvp.pl/krakow/jedz-bezpieczn ... em/9670843
Niestety, w Tarnowie mamy do czynienia z nagminnym łamaniem przepisów w tym zakresie.
Skrzyżowania z tzw. łamanym pierwszeństwem.
http://www.tvp.pl/krakow/jedz-bezpieczn ... em/9670843
Niestety, w Tarnowie mamy do czynienia z nagminnym łamaniem przepisów w tym zakresie.
ICE In Case of Emergency, w nagłym wypadku
Dawno tu nie zaglądałem.sylw3st3r pisze:często gęsto ludzie za mną klną że wyprzedzam a tu nagle po hamulcu
Ciekawe czy przed ciężarówkami też tak robisz?? Wyprzedzić a później za 100 metrów po hamulcach bo trzeba w lewo skręcać ?? Chyba sobie sprawy nie zdajesz jakie stwarzasz zagrożenie takim zachowaniem.
No właśnie pisałem swego czasu w tym wątku o takich skrzyżowaniach podając przykład Czerwonej-Norwida-Kolejowej. Nieopodal jest inne skrzyżowanie tego typu, Czarna Droga-Brzozowa-Równoległa, co prawda nieco mniej uczęszczane, ale też widuję tam różne zachowania, typu jazda Czarną Drogą od Krakowskiej w stronę cmentarza bez kierunkowskazu. Wczoraj z kolei widziałem kierowcę, który jechał Brzozową w stronę ul. Krakowskiej i na tym skrzyżowaniu sygnalizował to kierunkowskazem w lewo. To jak sygnalizowałby w takim razie jazdę w ul. Równoległą? Wstecznym?opornik pisze:Kolejna lekcja dla nieznających przepisów RD.
Skrzyżowania z tzw. łamanym pierwszeństwem.
http://www.tvp.pl/krakow/jedz-bezpieczn ... em/9670843
Niestety, w Tarnowie mamy do czynienia z nagminnym łamaniem przepisów w tym zakresie.

Swoją drogą, gratuluje panu Grzegorzowi z tego odcinka. Idzie chłop w zaparte.

Jak w telewizorze Pan Marek Pana Grzegorza uświadamia to ja Pana Marka uświadomię , bo jego uświadamianie Pana Grzegorza nie przemawia do mnie.
Dlaczego Pan Grzegorz nie sygnalizuje – jaki popełnia błąd w rozumowaniu ?
Przepis wymaga sygnalizowania zamiaru wykonania zmiany kierunku jazdy lub pasa ruchu.
Sygnalizujemy to co nastąpi w danym momencie jedno lub drugie , zmianę pasa lub zmianę kierunku.
Więc Panie Marku i Grzegorzu skręcając drogą z pierwszeństwem nie ma zmiany pasa ruchu ale jest zmiana kierunku jazdy więc ja sygnalizujemy.
Pan Grzegorz nie włącza kierunkowskazu bo nie sygnalizuje zmiany pasa ruchu, ale nie dostrzega że nie zmieniając pasa ruchu zmienia kierunek jazdy i ma go sygnalizować.
Panie Marku być może pod wpływem Pana teorii o prostowaniu jezdni z pierwszeństwem (rondo – jazda w koło to na wprost a zjazd jest w prawo) Pan Grzegorz zastosował Pana teorie tutaj , wiec się Pan zdecyduj a nie wmawiaj Panu Grzegorzowi nie wiadomo czego.
Panie Marku jest Pan za czy nawet przeciw prostowaniu jezdni??
Dlaczego Pan Grzegorz nie sygnalizuje – jaki popełnia błąd w rozumowaniu ?
Przepis wymaga sygnalizowania zamiaru wykonania zmiany kierunku jazdy lub pasa ruchu.
Sygnalizujemy to co nastąpi w danym momencie jedno lub drugie , zmianę pasa lub zmianę kierunku.
Więc Panie Marku i Grzegorzu skręcając drogą z pierwszeństwem nie ma zmiany pasa ruchu ale jest zmiana kierunku jazdy więc ja sygnalizujemy.
Pan Grzegorz nie włącza kierunkowskazu bo nie sygnalizuje zmiany pasa ruchu, ale nie dostrzega że nie zmieniając pasa ruchu zmienia kierunek jazdy i ma go sygnalizować.
Panie Marku być może pod wpływem Pana teorii o prostowaniu jezdni z pierwszeństwem (rondo – jazda w koło to na wprost a zjazd jest w prawo) Pan Grzegorz zastosował Pana teorie tutaj , wiec się Pan zdecyduj a nie wmawiaj Panu Grzegorzowi nie wiadomo czego.
Panie Marku jest Pan za czy nawet przeciw prostowaniu jezdni??