

A tak na poważnie, to komu się chce dupsko wystawiać na taki mróz, by "pospacerować" z rodziną po galeryji ?
Mądrego to zawsze miło poczytać.Jakub Kwaśny pisze:Kto pracował w handlu wie że styczeń to nie jest miesiąc szalonych obrotów ;-) Jeżeli ktoś myślał, że od pierwszego miesiąca zbije kokosy na galerii to gdzie tu rachunek ekonomiczny, myślenie strategiczne. Skoro umowy podpisali najemcy na 10 lat! to znaczy się jest to inwestycja długoterminowa, dlatego winno się dostosować zarówno zatrudnienie jak i przygotować pewne prognozy dotyczące sprzedaży/zatrudnienia. Tak by móc elastycznie się dostosować do faktycznych warunków. Dopiero gdzieś tak po roku, będzie można sprawdzić czy suma sumarum inwestycja jest opłacalna.
no to sorry, ale to raczej ktoś nie pomyślał. chyba że to taki nowoczesny marketing - złapać klienta na piętrze i jak tak pochodzi w kółko kilka razy, zanim znajdzie schody w dół, to coś kupi. Ale to będą jego ostatnie zakupy w tym miejscu.Goscinny pisze:no niestety ktoś wymyślił, żeby schody działały tylko "w górę". A zejść można przez Reserved (może to nawet oni specjalnie wymyślili, żeby zwiększyć sobie liczbę potencjalnych klientów).
czy ktoś mógłby wypowiedzieć się w temacie schody w GT, by nie było już wątpliwości? Gushman?ad2222 pisze:Roberto chyba nie zauważył, że jedne schody jadą w górę, a drugie w dół.