IS sprzedane!
Mała errata do powyższego posta.Baxon pisze:U mnie to samo, obcina nazwę stacji, albo robi mi się obraz w kształcie kwadratowym no i śnieżenie na jedynce i dwójce. Masakra, po wygaśnięciu umowy przestawiam się na talerz i na LTE.
Otóż okazało się, że kiepski sygnał był spowodowany wszędobylskim usposobieniem mojej córki, która poluzowała wtyczkę. Poprawiłem i wszystko jest okej

Ciekawostkę wczoraj usłyszałem od kolegi, który miał telefon w śp. Internet Solutions. Otóż ponoć Multimedia zaczęła go kasować za rozmowy z numerami dawnej telefonii +IS, chociaż przecież obiecywali, że dla starych abonentów warunki zostaną bez zmian. Czy ktoś z aktualnych telefonicznych abonentów post-IS mógłby potwierdzić albo zaprzeczyć tym rewelacjom (można z panelu abonenta np. w kalkulatorze połączeń sprawdzić)?
Zwierciadła Nehaleni dzielą się na uprzejme i rozbite
Ja w InternetSoulutions byłem od samego początku 12-14 lat (już nie pamiętam dokładnie, pamiętam, że przerzucali kable ponad blokami) Z początku nie było rewelacyjnie, zdarzały się przerwy w dostawie internetu, ale NIGDY nie było tak źle jak teraz w multimedi. W samym miesiącu grudniu miałem 3 dni pod rząd od godziny 10-18 wyłączone wszystkie media! (pech chciał, że mam telefon i kablówkę również u nich) Ale najgorsze było 3 dni temu, internet padł koło 13, a s... naprawili go dopiero następnego dnia o 17!!!
Dla przypomnienia, IS miał 24h serwis, niekiedy zgłaszałem usterkę o 20 a chłopaki przyjeżdżały o 22! Szacunek dla nich , bo to była naprawdę świetna i dbająca o klienta firma.
A multimedia? Mają jeden wielki baner na wieżowcu przy Kauflandzie przy Lwowskiej, wcześniej to paskudne logo wisiało na wieżowcu przy oś.Legionów, oraz obkleili nim banie! Ile te pier... reklamy mogły kosztować? Czy nie lepiej by było te pieniądze przeznaczyć na lepszą ekipę serwisową, najlepiej pracującą na dwie zmiany?
O kablówce multimedii już ktoś wspominał, podpisywałem umowę na 80 kanałów, tymczasem **** wyłączyli mi z 20 w tym często oglądane prze zemnie discovery world, eurosport 2, a dodali jakiś multimedia info w którym promują się jacy to oni nie są wspaniali.
Jest jeszcze Zeto i mocno trzymam za nich kciuki. Powoli będę badał ludzi mieszkających w moim bloku , czy by nie chcieli się przenieść. Domyślam się, że chętnych będzie więcej, bo z kimkolwiek się nie spotykam narzeka na internet z multimedii, a przede wszystkim na podejście do klienta i olewanie go na ich m-linii, to samo jest w puncie obsługi klienta przy słonecznej, strasznie niemiłe babsko.
Dla przypomnienia, IS miał 24h serwis, niekiedy zgłaszałem usterkę o 20 a chłopaki przyjeżdżały o 22! Szacunek dla nich , bo to była naprawdę świetna i dbająca o klienta firma.
A multimedia? Mają jeden wielki baner na wieżowcu przy Kauflandzie przy Lwowskiej, wcześniej to paskudne logo wisiało na wieżowcu przy oś.Legionów, oraz obkleili nim banie! Ile te pier... reklamy mogły kosztować? Czy nie lepiej by było te pieniądze przeznaczyć na lepszą ekipę serwisową, najlepiej pracującą na dwie zmiany?
O kablówce multimedii już ktoś wspominał, podpisywałem umowę na 80 kanałów, tymczasem **** wyłączyli mi z 20 w tym często oglądane prze zemnie discovery world, eurosport 2, a dodali jakiś multimedia info w którym promują się jacy to oni nie są wspaniali.
Jest jeszcze Zeto i mocno trzymam za nich kciuki. Powoli będę badał ludzi mieszkających w moim bloku , czy by nie chcieli się przenieść. Domyślam się, że chętnych będzie więcej, bo z kimkolwiek się nie spotykam narzeka na internet z multimedii, a przede wszystkim na podejście do klienta i olewanie go na ich m-linii, to samo jest w puncie obsługi klienta przy słonecznej, strasznie niemiłe babsko.
-
- Rhetor
- Posty: 7118
- Rejestracja: 20-10-2009, 10:25
- Lokalizacja: tajna