Witam,
Czy Wy też dostaliście nowy regulamin od IS, czytałem go ostatnio 3 razy i nie widzę jakiśtam zmian, jedynie odnośnie czasu reakcji serwisu na usterkę, ale tak czy owak czy przypadkiem taka zmiana nie otwiera możliwości rozwiązania umowy z operatorem ? Pytam bo już jestem u innego operatora a w IS dalej płacę bo umowę na internet mam jeszcze ponad rok i może dzięki temu udałoby mi się coś z tym zrobić.
Jest tu jakiś spec od tych tematów bo szukałem w internecie i nie do końca rozumiem te sprawy.
Pozdrawiam.
Zmiany regulaminu usług w IS
-
- Rhetor
- Posty: 7118
- Rejestracja: 20-10-2009, 10:25
- Lokalizacja: tajna
-
- Rhetor
- Posty: 7118
- Rejestracja: 20-10-2009, 10:25
- Lokalizacja: tajna
Nieistotne, też to dostałem - zmiany w regulaminie nie godzą bezpośrednio w klienta (czyli nie zmniejszają jego praw), wręcz odwrotnie, z tego co pamiętam chodziło głównie o jakieś kary (które miał w regulaminie IS), za udostępnianie łącza itp, które nie do końca były zgodne z prawem.LordRuthwen pisze:Nie będziesz płacił żadnej kary, oni zmieniają regulamin, ty takiego nie podpisywałeś i nie podoba ci się coś w nowym wpisie, na przykład czas reakcji serwisu i na tej podstawie mogą cię cmoknąć bo to oni zmieniają warunki, nie ty.
Co do czasu reakcji serwisu, podejrzewam, że Prawnicy MMP raczej skonstruowali regulamin zgodnie z obecnie obowiązującym prawem..
Reasumując, klient w tym przypadku może rozwiązać umowę abonencką, jeśli jednak objęty był jakąś promocją lub był korzystał z umowy długoterminowej (np. 24 miesiące, za co za aktywację usługi zapłacił 1 zł) musi się liczyć z "karą umowną" - jak zwał tak zwał.
W sumie mnie to i tak mało obchodzi, bo mam już miesięczny okres wypowiedzenia.
