14) po §15 wprowadza się §15a w brzmieniu: „
§ 15a. 1. Wyznacza się teren rozmieszczenia obiektów handlowo-usługowych o powierzchni sprzedaży powyżej 2000 m², oznaczony na rysunku planu symbolem 2UC, z podstawowym przeznaczeniem pod zespoły handlowo-usługowe wielkopowierzchniowe wraz z przynależnym zagospodarowaniem terenu. Ustala się maksymalną wielkość powierzchni sprzedaży na 8 700 m².
2. Jako przeznaczenie dopuszczalne ustala się możliwość lokalizacji:
1) obiektów i urządzeń infrastruktury technicznej;
2) nie więcej niż dwóch elementów stanowiących dominanty (np. pylony reklamowe) o wysokości maksymalnej 35 m, liczonej od poziomu terenu w miejscu osadzenia elementu w gruncie;
3) zieleni urządzonej.
3. Ustala się następujące zasady i wskaźniki zagospodarowania terenu i kształtowania zabudowy:
1) powierzchnia terenu zabudowy nie może przekroczyć 50% powierzchni terenu inwestycji;
2) minimalna intensywność zabudowy wynosi 0,1 a maksymalna 1,0;
3) powierzchnia biologicznie czynna stanowić musi minimum 10 % powierzchni terenu;
4) maksymalna wysokość zabudowy wynosi 25 m;
5) maksymalna szerokość elewacji frontowej nie może przekraczać 200 m;
6) geometria dachów: dachy płaskie oraz jedno lub wielospadowe o kącie nachylenia połaci głównych do 30°, dopuszcza się, aby dachy stanowiły tarasy i powierzchnie biologicznie czynne;
7) minimalna liczba miejsc parkingowych wynosi 1 miejsce parkingowe na 60 m² powierzchni sprzedaży i nie mniej niż 150, z obowiązkiem przeznaczenia części miejsc na parkowanie pojazdów zaopatrzonych w kartę parkingową wg przepisów odrębnych;

nieprzekraczalne linie zabudowy – zgodnie z rysunkiem planu. 4. Ustala się obsługę komunikacyjną terenu z projektowanej drogi o symbolu 3KDZ oraz projektowanej drogi o symbolu 5KDL.”;