Modernizacja linii kolejowej Kraków - Rzeszów
Re: Modernizacja linii kolejowej Kraków - Rzeszów
Stan na dziś, czyli 23.11.2015.
Projekt wygląda tak, jak w załączniku.
Projekt wygląda tak, jak w załączniku.
- Załączniki
-
- Tuchowska.pdf
- (7.79 MiB) Pobrany 341 razy
Re: Modernizacja linii kolejowej Kraków - Rzeszów
Znowu bezmyślność, czemu odcięli Zgody/Pogodną/Kwiatową od tej nowej drogi? Ciekawe czy chociaż pieszo będzie się dało tam wejść z tych ulic.
Re: Modernizacja linii kolejowej Kraków - Rzeszów
O ile Pogodną i Zgody pewnie można połączyć bez większych problemów, tak Kwiatową nie do końca, tam jest dość stroma górka więc za dużo przeróbek i roboty, co za tym idzie, pieniążków.
Nie wiem czy z rana byłem jeszcze niedobudzony ale miałem wrażenie, że pod nowo otwartym przejeździe pod wiaduktem w Mościcach tradycyjnie mamy lekko zapadnięte studzienki w jezdni. A przynajmniej jadąc od Mościc w stronę Krakowskiej na podjeździe.
Nie wiem czy z rana byłem jeszcze niedobudzony ale miałem wrażenie, że pod nowo otwartym przejeździe pod wiaduktem w Mościcach tradycyjnie mamy lekko zapadnięte studzienki w jezdni. A przynajmniej jadąc od Mościc w stronę Krakowskiej na podjeździe.
Re: Modernizacja linii kolejowej Kraków - Rzeszów
Płacz jakby te drogi były dotychczas połączone co najmniej z Ziaji
Po prostu nic się nie zmieni - nadal będą przecznicami Tuwima. A projektantom się nie dziwię - skrzyżowanie co kilka domów to trochę przesada.
Zobaczymy co z tego wyjdzie, bo na razie to mamy wyburzenia.
A projektu przebudowy Ziaji nie widziałem nigdzie pomimo tego, że ma być przesunięta.

Zobaczymy co z tego wyjdzie, bo na razie to mamy wyburzenia.
A projektu przebudowy Ziaji nie widziałem nigdzie pomimo tego, że ma być przesunięta.
Re: Modernizacja linii kolejowej Kraków - Rzeszów
Zgadza się. Mam też wrażenie, że tłucze się jeszcze ta zaznaczona poniżej:sotiv pisze:Nie wiem czy z rana byłem jeszcze niedobudzony ale miałem wrażenie, że pod nowo otwartym przejeździe pod wiaduktem w Mościcach tradycyjnie mamy lekko zapadnięte studzienki w jezdni. A przynajmniej jadąc od Mościc w stronę Krakowskiej na podjeździe.
- Załączniki
-
- lrMOokZ.jpg (1.89 MiB) Przejrzano 5824 razy
Re: Modernizacja linii kolejowej Kraków - Rzeszów
Miałem o tym pisać, ale nie chciałem wyjść na marudę, ale skoro już o tym wspomnieliście, to pozostaje mi tylko podpisać się pod Waszymi słowami. Niestety trzeba będzie się "nauczyć" tego wiaduktu.bastol23 pisze:Zgadza się. Mam też wrażenie, że tłucze się jeszcze ta zaznaczona poniżej:sotiv pisze:Nie wiem czy z rana byłem jeszcze niedobudzony ale miałem wrażenie, że pod nowo otwartym przejeździe pod wiaduktem w Mościcach tradycyjnie mamy lekko zapadnięte studzienki w jezdni. A przynajmniej jadąc od Mościc w stronę Krakowskiej na podjeździe.
Re: Modernizacja linii kolejowej Kraków - Rzeszów
Mamy wtorek i zgodnie z zapowiedziami miałbyć zamknięty przejazd na Zbylitowskiej?? Potwierdzacie że nie można już tamtędy przejechać?
Tak samo na ul. Krakowskiej widział ktoś robotników przy rozbiórce starego wiaduktu?
Tak samo na ul. Krakowskiej widział ktoś robotników przy rozbiórce starego wiaduktu?
Re: Modernizacja linii kolejowej Kraków - Rzeszów
Rano jeszcze przejechałem ale po ruchach robotników nie wyglądało żeby dziś zamykali choć jest to kwestią chwili i zapewne na wysokości ogrodniczego postawią barierki
Re: Modernizacja linii kolejowej Kraków - Rzeszów
Dwa pytanka:
1. Zamknięcie będzie na amen, czy dla pieszych będzie możliwość przejścia?
2. Jaki będzie wygląd docelowy tego wiaduktu?
1. Zamknięcie będzie na amen, czy dla pieszych będzie możliwość przejścia?
2. Jaki będzie wygląd docelowy tego wiaduktu?
Re: Modernizacja linii kolejowej Kraków - Rzeszów
AD 1. Będzie zamknięty tylko dla ruchu pojazdów. Przejście dla pieszych ma zostać utrzymane.
AD 2. http://www.tarnow.pl/content/download/8 ... %20PKP.pdf" onclick="window.open(this.href);return false; (niestety tylko tyle znalazłem)
AD 2. http://www.tarnow.pl/content/download/8 ... %20PKP.pdf" onclick="window.open(this.href);return false; (niestety tylko tyle znalazłem)
-
- Obywatel
- Posty: 66
- Rejestracja: 27-01-2012, 08:35
Re: Modernizacja linii kolejowej Kraków - Rzeszów
A te układy drogowe, ronda itp są po stronie miasta czy PKP?
Re: Modernizacja linii kolejowej Kraków - Rzeszów
bastol23, dzięki.
Warto zobaczyć jak miał być wiadukt na Gumniskiej (wg prezentacji - szerokość 20m) - w ostatnich planów nie wynika, żeby była taka szerokość, ale może zostawią te 20m żeby w przyszłości miasto to wykorzystało (co ja piszę
).
Zresztą na prezentacji widać, że połączenie Tuchowska - Gumniska - Lwowska nie ma nic wspólnego z tym, co widać w przetargach.
Warto zobaczyć jak miał być wiadukt na Gumniskiej (wg prezentacji - szerokość 20m) - w ostatnich planów nie wynika, żeby była taka szerokość, ale może zostawią te 20m żeby w przyszłości miasto to wykorzystało (co ja piszę

Zresztą na prezentacji widać, że połączenie Tuchowska - Gumniska - Lwowska nie ma nic wspólnego z tym, co widać w przetargach.
Re: Modernizacja linii kolejowej Kraków - Rzeszów
Tak się zastanawiam czy połączenie Tuchowska - Gumniska - Lwowska jest w ogóle potrzebne. To byłaby ulica równoległa do Okrężnej i obwodnicy, dobrze że miasto pewnie nie będzie miało na to kasy. Wystarczy nam darmowa alternatywa dla płatnej autostrady (w przyszłości) czyli Spokojna - Elektryczna - Wyszyńskiego.
Re: Modernizacja linii kolejowej Kraków - Rzeszów
Jak na razie to realnych planów Tuchowska-Gumniska nie ma, więc nie przejmujmy się połączeniem z Lwowską 

Re: Modernizacja linii kolejowej Kraków - Rzeszów
A tymczasem w Tarnowie zaczęto stawiać automaty biletowe MKA.