Vide linia kolejowa nr.91gushman pisze:Przecież wolny rynek już zdecydował, jaką drogą lepiej do/z Tarnowa.
Gdyby Szczucinka się opłacała, toby już ktoś tamtędy śmigał. Toby dawna linia nie padła.

Vide linia kolejowa nr.91gushman pisze:Przecież wolny rynek już zdecydował, jaką drogą lepiej do/z Tarnowa.
Gdyby Szczucinka się opłacała, toby już ktoś tamtędy śmigał. Toby dawna linia nie padła.
Nie było też tylu tanich połączeń autobusowych z Tarnowa do Szczucina. Busy obecnie jeżdżą na tej trasie co 20 minut, koszt biletu normalnego Tarnów-Szczucin 3 złote. W takich realiach nie za bardzo widzę opłacalność połączenia kolejowego, zwłaszcza, że bus przejeżdża przez całe miasto - a przy podróży pociągiem trzeba jeszcze dotrzeć na miejsce z dworca PKP.gumini_0317 pisze:Kiedyś zdecydował, ale minęło 15 lat i sytuacja ludzi się zmieniła. Wtedy upadły zakłady i nie było potrzeby jeździć do Tarnowa.gushman pisze:Przecież wolny rynek już zdecydował, jaką drogą lepiej do/z Tarnowa.
NIE DA SIEtaksoofka pisze:a moze by tak : https://www.facebook.com/bieszczadzkiedrezynyrowerowe" onclick="window.open(this.href);return false; ?
t.
Szczerze ???? Gowno nad gownami. Kilka nawrotek i opony kosz. Takie rzeczy robi sie z betonu. A tu wystarczy kawalek kanta ostroge i ciao ciao opono.suraiw pisze:Tak, widziałem i stwierdzam że chociaż w tym przypadku ktoś z PKP poszedł po rozum do głowy i zrobił coś na lata.Rodowity pisze: ... widzieliście z jakiego materiału została wykonana nawierzchnia rampy kolejowej w Tarnowie?
Taka kostka na porządnej podbudowie /a z tego co zauważyłem, to wygląda na porządną/, wytrzyma nie tylko manewrującego TIR-a, ale pewnie i lokomotywę spalinową manewrującą by wytrzymała![]()
Pamiętam jak taką kostką była wyłożona ulica Czerwona i latami nikt nie musiał nawet palcem przy niej kiwnąć. Zalali pewnego roku masą i od tego czasu systematycznie po zimie wylatują jakieś dziury, które trzeba było łatać.
Tak że ta kostka ułożona na rampie pewnie nie jednego użytkownika forum przetrzyma
Ważna inwestycje i fajnie że taka duża firma jak Goodyear rozbudowuje się w Tarnowie. Może za nią podążą następne oby:)Trishelle pisze:http://www.propertynews.pl/magazyny/goo ... 37184.html
Kilkadziesiąt osób znajdzie pracę. Ale w setki to raczej nie pójdzie.Szakuł pisze:Ważna inwestycje i fajnie że taka duża firma jak Goodyear rozbudowuje się w Tarnowie. Może za nią podążą następne oby:)Trishelle pisze:http://www.propertynews.pl/magazyny/goo ... 37184.html
Zastanawiam się czy rozbudowa będzie wiązała się z nowymi miejscami pracy??
Wczoraj "na mieście" również słyszałem o wzmożonych działaniach Pana Prezydenta w sprawie budowy spalarni przez/wspólnie z MPEC ale nie na Azotach. MPEC-owi ucieka sprzed nosa niezły kąsek.Mr Greenback pisze:Jak Azoty dostaną zielone światło na budowę spalarni to MPEC ma iść do likwidacji.
Nie wiem w którym maglu takie informacje podają, ale są one na poziomie radia Erewań. W zasadzie to tylko nazwy spółek się zgadzają.Mr Greenback pisze:Jak Azoty dostaną zielone światło na budowę spalarni to MPEC ma iść do likwidacji. Po korytarzach krążą obsrani pracownicy tej miejskiej spółki. Wystarczy, ze do władzy dorwie sie PiS i w ramach wykończenia PełOwców podejmą decyzje w Ministerstwie, że spalarnia powstanie na Azotach i miasto bedzie mialo na 20 lat zagwarantowaną cenę ciepła. ..Gdzie ich Roman wszystkic ulokuje???