uniatarnow.tarweb.pl pisze:Wszystkim, którym zależy, by w nowej nazwie drużyny został zachowany człon UNIA prosimy o podpisanie się pod petycją!
PETYCJA
Jednocześnie przypominam, aby każda z osób, która podpisze się pod petycją, zweryfikowała podpis poprzez maila. Jest to bardzo ważne!
Rozsyłajcie linka wszędzie gdzie się da! Zostało niewiele dni, ale jesteśmy w stanie zebrać wiele podpisów!
PS. Tak też dla jasności, bo dochodzą mnie głosy, że niektórzy maila nie dostają.
Jak wypełnicie pola i klikniecie "Podpisz się pod petycją", strona zostaje przeładowana i należy kliknąć przycisk "Potwierdź swój podpis pod petycją".
Przypominam, że weryfikacja jest bardzo ważna.
Z góry dziękuje za pomoc, pozdrawiam!
Azoty Unia Tarnów
http://www.forum.uniatarnow.net - forum tarnowskiego żużla, zapraszam.
Zastanawiam się, czy nie byłoby bardziej słuszne skierować petycję do zarządu Azotów i Taurona. Wszak to podobno, ci drudzy zwłaszcza, naciskają na wejście w nazwę. To oni zdają się nie rozumieć co znaczy dla kibiców nazwa zespołu. Zarząd Unii ma nieco związane ręce, bo albo poddadzą się wymaganiom sponsorów, albo wylądują na dnie.
Ot, taka luźna uwaga. Sprawa jednak jak najbardziej słuszna.
Ot, taka luźna uwaga. Sprawa jednak jak najbardziej słuszna.
Goscinny bo narazie u nas kluby sobie po prostu daja, kiedys to samo bylo an zachodzie jednak kluby piłkarskei maja swoja renomę i nie treba byc w nazwie zeby kojarzyc sponsora.
Różnica pomiędzy małym a dużym miastem polega na tym, że w dużym mieście można więcej zobaczyć, a w małym więcej usłyszeć. - Jean Cocteau
Nie wiem dokładnie jak jest z Realem Madryt, ale tam chyba większościowym udziałowcem są kibice opłacający corocznie składkę, a jest ich ponad 100 tys. ludzi i pewnie dlatego ta nazwa jest nie do ruszenia. Ale zaznaczam, nie dociekałem tego szczegółowo. A poza tym o nazwę Real będą walczyć sponsorzy, aby jakiś baner reklamowy był na ich stadionie. Co by nie mówić, Real sam w sobie jest marką rozpoznawalną w całym sportowym świadku i nie tylko sportowym.
Ponieważ u nas kibice nie są w stanie zabezpieczyć kasy na odpowiednio wysokim poziomie, to ŻSSA podpisuje umowy sponsorskie z firmami, które w ramach marketingu są w stanie zabezpieczyć wydatki na drużynę żużlową oraz na organizację zawodów. Oczywiście mowa tu o sponsorach strategicznych, wykładających dużą kasę, a nie drobnych darczyńcach /również bardzo ważnych/, których banery reklamowe są ustawiane podczas zawodów, są malowane na bandzie lub też są stacjonarne na koronie stadionu.
Ale co by nie mówić, około 1 mln 700 tys, to wpływy od kibiców /to jest tak lekko licząc/, których usatysfakcjonuje zachowanie w członie nazwy drużyny, tradycyjnej i historycznej nazwy "Unia", z którą to nazwą jest kojarzona drużyna żużlowa z Tarnowa.
Myślę że nie są to wygórowane wymagania oddanych kibiców.
Ponieważ u nas kibice nie są w stanie zabezpieczyć kasy na odpowiednio wysokim poziomie, to ŻSSA podpisuje umowy sponsorskie z firmami, które w ramach marketingu są w stanie zabezpieczyć wydatki na drużynę żużlową oraz na organizację zawodów. Oczywiście mowa tu o sponsorach strategicznych, wykładających dużą kasę, a nie drobnych darczyńcach /również bardzo ważnych/, których banery reklamowe są ustawiane podczas zawodów, są malowane na bandzie lub też są stacjonarne na koronie stadionu.
Ale co by nie mówić, około 1 mln 700 tys, to wpływy od kibiców /to jest tak lekko licząc/, których usatysfakcjonuje zachowanie w członie nazwy drużyny, tradycyjnej i historycznej nazwy "Unia", z którą to nazwą jest kojarzona drużyna żużlowa z Tarnowa.
Myślę że nie są to wygórowane wymagania oddanych kibiców.

Bądź tak mało konkretny, jak to tylko możliwe, dzięki temu nikogo nie urazisz.
To były inne czasy i inne okoliczności. Rafieria dawała dużo większe pieniądze, miała na usługach markowych zawodników i stosowała rozbuchany marketing. Tauron daje relatywnie niewiele i na pewno nie użyje wielu zabiegów, by obnosić się z tym sponsoringiem. Ale jednak będzie chciał wiele z niego czerpać. A wejście w nazwę daje pewność mniejszej lub większej, ale jednak obecności w mediach. Bez żadnych dodatkowych kosztów.
Wreszcie: w czasie kryzysu, kiedy firmy w pierwszej kolejności tną wydatki na marketing i sponsoring, to popyt decyduje. Ten jest niewielki, więc i cena bycia "strategicznym" nie jest wygórowana.
Ale my tu sobie gadu gadu a tymczasem niejeden twierdzi, że ta nazwa to całe jego życie i świat mu się bez niej zawali...
Wreszcie: w czasie kryzysu, kiedy firmy w pierwszej kolejności tną wydatki na marketing i sponsoring, to popyt decyduje. Ten jest niewielki, więc i cena bycia "strategicznym" nie jest wygórowana.
Ale my tu sobie gadu gadu a tymczasem niejeden twierdzi, że ta nazwa to całe jego życie i świat mu się bez niej zawali...
-
- Rhetor
- Posty: 3064
- Rejestracja: 24-08-2009, 17:06
- Lokalizacja: Tarnów - Lwowska
- Kontakt:
To były inne czasy i inne okoliczności. Rafieria dawała dużo większe pieniądze, miała na usługach markowych zawodników i stosowała rozbuchany marketing. Tauron daje relatywnie niewiele i na pewno nie użyje wielu zabiegów, by obnosić się z tym sponsoringiem. Ale jednak będzie chciał wiele z niego czerpać. A wejście w nazwę daje pewność mniejszej lub większej, ale jednak obecności w mediach. Bez żadnych dodatkowych kosztów.
wtedy też kto inny był "ministrem z Tarnowa" ;-)
http://www.kubakwasny.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
ponad > 22000 ml A Rh +, a TY?
ponad > 22000 ml A Rh +, a TY?
No niby racja i z tym się trzeba zgodzić.Deto pisze:O czym my tutaj w ogołe piszemy ? Przecież przez 3 lata Fafineria Trzebinia włozyła w ten sport kilka, jak nie kilkanaście razy więcej niz teraz te firmy i jakos nie wymagała takich zmian.
Był jednak wszesniej taki twór nazwy drużyny żużlowej jak Unia - Rolnicki Tarnów, gdzie Piotr Rolnicki łożył jakieś tam "grosze" na drużynę w zamian za reklame swojego nazwiska, bo trudno tu mówić o reklamie Jego firmy, której produkty były przeznaczone tylko dla przemysłu wydobywczego, co nie wielu interesowało.
A jeśli chodzi o zaniechanie wejścia w nazwę RT, to tam w grę wchodziła chyba polityka, lub też chcieli sie zachować tak jak Real - finansujemy ale pod historyczna nazwą bo nasz mariaż nie potrwa długo.
Obecnie mamy kilka zespołów które zachowuja tradycyjną nazwę /Leszno, Bydgoszcz, Gniezno/, ale są tacy co swoją nazwe zmieniają co 2-3 sezony lub są w nazwie tylko przez 1 sezon i dlatego nie wiadomo z kim, z czym tą drużynę identyfikować.
Bądź tak mało konkretny, jak to tylko możliwe, dzięki temu nikogo nie urazisz.
I w tym przypadku też masz rację że komentarz zbyteczny.
Tylko jest jedno "ale". Do drużyn piłki nożnej prezentujących jakiś poziom, sponsorzy sami sie zgłaszają nie oczekując zmiany nazwy bo ta tradycyjna jest lepiej kojarzona.
Natomiast drużyny koszykówki, siatkówki, żużla, piłki ręcznej itd. nie mają takiego przebicia u sponsorów, dlatego jeżeli już się godzą na finansowanie to chcą mieć coś w zamian. Choćby nazwę swojej drużyny w cotygodniowej tabeli i relacji z meczu, zawodów.
Co by nie mówić o piłce nożnej, to jednak jest potęgą wśród pozostałych dyscyplin sportowych. Po prostu, to inna bajka.
No i prawdopodobnie już po herbacie.

Tylko jest jedno "ale". Do drużyn piłki nożnej prezentujących jakiś poziom, sponsorzy sami sie zgłaszają nie oczekując zmiany nazwy bo ta tradycyjna jest lepiej kojarzona.
Natomiast drużyny koszykówki, siatkówki, żużla, piłki ręcznej itd. nie mają takiego przebicia u sponsorów, dlatego jeżeli już się godzą na finansowanie to chcą mieć coś w zamian. Choćby nazwę swojej drużyny w cotygodniowej tabeli i relacji z meczu, zawodów.
Co by nie mówić o piłce nożnej, to jednak jest potęgą wśród pozostałych dyscyplin sportowych. Po prostu, to inna bajka.
No i prawdopodobnie już po herbacie.

Czyli jeżeli się sprawdzi, to nie ma w Tarnowie zespołu Unii.Znana jest też nowa nazwa tarnowskiej drużyny. Człon "Unia" zastąpiono nazwami sponsorów - Tauron Azoty.
Data, godziny rozpoczęcia i obsada sędziowska meczów I rundy DMP - 5 kwietnia 2010 (poniedziałek):
Tauron Azoty Tarnów - Falubaz Zielona Góra - godz. 16.00 (mecz w TVP Sport na żywo)
sędzia Piotr Lis

Bądź tak mało konkretny, jak to tylko możliwe, dzięki temu nikogo nie urazisz.
Barcelona ma udziałowców kibiców, tam na koszulce poza herbem klubu jest logo UNICEF. Nie ma co szukać tak daleko wśród wielkich klubów, przecież w Polsce prawie nikt nie zmienia nazwy, a jak zmienia to często wiąże się to z problemami.
Zmiany nazwy klubów piłkarskich to jeszcze w Azji Wschodniej, bo tam krystalizują się nowe profesjonalne ligi, ale nie jest to nagminne. Przykładowo w Niemczech zmiany nazwy od sponsorów są nawet zabronione ustawowo.


Nie będzie nazwy Unia i co odczuje klub? I tak 90% ludzi bedzie chodzić bo chodzi na żużel. Nie ma problemów z manifestacjami, niszczeniem banerów reklamowych, wyzywaniem właścicieli klubu, bojkotami meczów itd.suraiw pisze: Ale co by nie mówić, około 1 mln 700 tys, to wpływy od kibiców /to jest tak lekko licząc/, których usatysfakcjonuje zachowanie w członie nazwy drużyny, tradycyjnej i historycznej nazwy "Unia", z którą to nazwą jest kojarzona drużyna żużlowa z Tarnowa.
Myślę że nie są to wygórowane wymagania oddanych kibiców.

ale szczerze marketingowo nie byłoby za dobrze nazywać się Rafineria Trzebinia Tarnów, bo niewtajemniczony nie wiedziałby skąd ten klub jest...Deto pisze:O czym my tutaj w ogołe piszemy ? Przecież przez 3 lata Fafineria Trzebinia włozyła w ten sport kilka, jak nie kilkanaście razy więcej niz teraz te firmy i jakos nie wymagała takich zmian.

POLAK WĘGIER DWA BRATANKIĄ
No i po Unii w nazwie http://www.intermaks.pl/index.html?grp= ... 0&strona=0
Oficjalna nazwa to "Tauron Azoty Tarnów". Dla mnie bez sensu.
Oficjalna nazwa to "Tauron Azoty Tarnów". Dla mnie bez sensu.
Cieszyć się, że sponsorem nie została firma... ot choćby taki antyprykator albo wyciąg z fiutaopornik pisze:Może i masz rację ale kto płaci ten stawia warunki.Goscinny pisze:Oficjalna nazwa to "Tauron Azoty Tarnów". Dla mnie bez sensu.
