![:)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Odpiszę z krzyskiego punktu widzenia.
Moment, czy Ty wymieniasz inwestycje dwóch kadencji Pana Prezydenta? Bo już się pogubiłem
![:(](./images/smilies/icon_sad.gif)
Wybacz, ale pobudzanie do dyskusji za pomocą krótkich wypowiedzi pań po pięćdziesiątce według, których nie ma już w Tarnowie miejsc pracy i młodych ludzi, to zjazd przynajmniej do poziomu Gazety Krakowskiej, a nawet i niżej.Jakub Kwaśny pisze:
Akcja Radia Kraków to nie malkontenctwo - tylko pobudzanie dyskusji ...
Nie zapominam, fakt to był znaczny skrót myślowy, ale chyba mam prawo wymagać. Poza tym mam ostatnio więcej do czynienia z jedną komórką UMT - ponad pół roku sprawa się toczy i dalej nie rozwiązana (dość błaha rzecz).Jakub Kwaśny pisze: Nie zapominaj, że nie wszyscy zajmują się inwestycjami. Poza tym jak już gunnar tu jest i zagląda to zamiast się przekrzykiwać, wykorzystajmy go do tego by pewne merytoryczne uwagi zanosił na Mickiewicza 2 ;-)
Jeżeli nawet finansowała ten remont to odbył się zapewne pod nadzorem UM. Nasze miasto posiadło tajemna wiedzę skutecznego podnoszenia studzienek, ciekawe kiedy doczekamy się poprawy tych na Krakowskiejsylw3st3r pisze:"32. Modernizacja ul. Krakowskiej - ciąg katastrof; góra Krakowskiej - wiadomo; Krakowska na wysokości Galerii - studzienki zapadnięte w ciągu roku po remoncie nawierzchni,"
ok góra Krakowskiej wiadomo porażka na całej linii, ale czy czasem Krakowskiej przy galerii i do mostu na białej nie remontowała właśnie Galeria Tarnovia w swoim zakresie?
Jeśli będą wytrzymywać tyle co przy Starostwie Powiatowym (na wysokości przystanku w kierunku Krakowskiej), to nie spodziewałbym się niczego dłuższego od 2-3 miesięcy.opornik pisze:I to muszę uznać za sukces. Dobrze to wygląda i pozostaje mieć nadzieję, że roboty te wytrzymają kilka lat.ClNEK pisze:Nasze miasto posiadło tajemna wiedzę skutecznego podnoszenia studzienek,
A ja doskonale te poprawki pamiętam. Przy wylotach z ronda (na 100% w kierunkach północnym i południowym) po wykonaniu ronda rozbijano wylany asfalt młotami pneumatycznymi, zmieniano geometrię (przełożenie krawężników) i po zewnętrznych stronach zjazdów układano kostkę granitową - łatwo sprawdzić również teraz jadąc samochodemgunnar pisze: 31. Budowa połączenia Al. Jana Pawła II z węzłem Krzyż autostrady A4 - świeża afera korupcyjna, niedługo po otwarciu poprawki bo rondo za wąskie, afera korupcyjna dotyczy zmowy cenowej wykonawców, z tego co wiem, a poza tym z UM nikogo nie skazano, za wcześnie na Twoje wyroki. Nie przypominam sobie poprawek, rondo od początku jest takie samo - chyba nie za wąskie![]()
Ja bym Ciebie i tego projektanta wsadził do kabiny ciężarówki i pokazał jakie gówno zostało zrobione.gunnar pisze:31. Budowa połączenia Al. Jana Pawła II z węzłem Krzyż autostrady A4 - świeża afera korupcyjna, niedługo po otwarciu poprawki bo rondo za wąskie, afera korupcyjna dotyczy zmowy cenowej wykonawców, z tego co wiem, a poza tym z UM nikogo nie skazano, za wcześnie na Twoje wyroki. Nie przypominam sobie poprawek, rondo od początku jest takie samo - chyba nie za wąskie
To na pewno nie miałeś okazji pokonywać tego ronda w parze z ciężarówką na sąsiednim pasie. Ciężarowe do pokonania ronda potrzebują szerokości półtora pasa. Przećwiczone "w boju".gunnar pisze: Nie przypominam sobie poprawek, rondo od początku jest takie samo - chyba nie za wąskie
Ale pętelka zaciska się coraz mocniej: Afery wokół A4. Były żużlowy boss trafił do aresztu31. Budowa połączenia Al. Jana Pawła II z węzłem Krzyż autostrady A4 - świeża afera korupcyjna, niedługo po otwarciu poprawki bo rondo za wąskie, afera korupcyjna dotyczy zmowy cenowej wykonawców, z tego co wiem, a poza tym z UM nikogo nie skazano, za wcześnie na Twoje wyroki.