
Odpiszę z krzyskiego punktu widzenia.
Moment, czy Ty wymieniasz inwestycje dwóch kadencji Pana Prezydenta? Bo już się pogubiłem

Wybacz, ale pobudzanie do dyskusji za pomocą krótkich wypowiedzi pań po pięćdziesiątce według, których nie ma już w Tarnowie miejsc pracy i młodych ludzi, to zjazd przynajmniej do poziomu Gazety Krakowskiej, a nawet i niżej.Jakub Kwaśny pisze:
Akcja Radia Kraków to nie malkontenctwo - tylko pobudzanie dyskusji ...
Nie zapominam, fakt to był znaczny skrót myślowy, ale chyba mam prawo wymagać. Poza tym mam ostatnio więcej do czynienia z jedną komórką UMT - ponad pół roku sprawa się toczy i dalej nie rozwiązana (dość błaha rzecz).Jakub Kwaśny pisze: Nie zapominaj, że nie wszyscy zajmują się inwestycjami. Poza tym jak już gunnar tu jest i zagląda to zamiast się przekrzykiwać, wykorzystajmy go do tego by pewne merytoryczne uwagi zanosił na Mickiewicza 2 ;-)
Jeżeli nawet finansowała ten remont to odbył się zapewne pod nadzorem UM. Nasze miasto posiadło tajemna wiedzę skutecznego podnoszenia studzienek, ciekawe kiedy doczekamy się poprawy tych na Krakowskiejsylw3st3r pisze:"32. Modernizacja ul. Krakowskiej - ciąg katastrof; góra Krakowskiej - wiadomo; Krakowska na wysokości Galerii - studzienki zapadnięte w ciągu roku po remoncie nawierzchni,"
ok góra Krakowskiej wiadomo porażka na całej linii, ale czy czasem Krakowskiej przy galerii i do mostu na białej nie remontowała właśnie Galeria Tarnovia w swoim zakresie?
Jeśli będą wytrzymywać tyle co przy Starostwie Powiatowym (na wysokości przystanku w kierunku Krakowskiej), to nie spodziewałbym się niczego dłuższego od 2-3 miesięcy.opornik pisze:I to muszę uznać za sukces. Dobrze to wygląda i pozostaje mieć nadzieję, że roboty te wytrzymają kilka lat.ClNEK pisze:Nasze miasto posiadło tajemna wiedzę skutecznego podnoszenia studzienek,
A ja doskonale te poprawki pamiętam. Przy wylotach z ronda (na 100% w kierunkach północnym i południowym) po wykonaniu ronda rozbijano wylany asfalt młotami pneumatycznymi, zmieniano geometrię (przełożenie krawężników) i po zewnętrznych stronach zjazdów układano kostkę granitową - łatwo sprawdzić również teraz jadąc samochodemgunnar pisze: 31. Budowa połączenia Al. Jana Pawła II z węzłem Krzyż autostrady A4 - świeża afera korupcyjna, niedługo po otwarciu poprawki bo rondo za wąskie, afera korupcyjna dotyczy zmowy cenowej wykonawców, z tego co wiem, a poza tym z UM nikogo nie skazano, za wcześnie na Twoje wyroki. Nie przypominam sobie poprawek, rondo od początku jest takie samo - chyba nie za wąskie![]()
Ja bym Ciebie i tego projektanta wsadził do kabiny ciężarówki i pokazał jakie gówno zostało zrobione.gunnar pisze:31. Budowa połączenia Al. Jana Pawła II z węzłem Krzyż autostrady A4 - świeża afera korupcyjna, niedługo po otwarciu poprawki bo rondo za wąskie, afera korupcyjna dotyczy zmowy cenowej wykonawców, z tego co wiem, a poza tym z UM nikogo nie skazano, za wcześnie na Twoje wyroki. Nie przypominam sobie poprawek, rondo od początku jest takie samo - chyba nie za wąskie
To na pewno nie miałeś okazji pokonywać tego ronda w parze z ciężarówką na sąsiednim pasie. Ciężarowe do pokonania ronda potrzebują szerokości półtora pasa. Przećwiczone "w boju".gunnar pisze: Nie przypominam sobie poprawek, rondo od początku jest takie samo - chyba nie za wąskie
Ale pętelka zaciska się coraz mocniej: Afery wokół A4. Były żużlowy boss trafił do aresztu31. Budowa połączenia Al. Jana Pawła II z węzłem Krzyż autostrady A4 - świeża afera korupcyjna, niedługo po otwarciu poprawki bo rondo za wąskie, afera korupcyjna dotyczy zmowy cenowej wykonawców, z tego co wiem, a poza tym z UM nikogo nie skazano, za wcześnie na Twoje wyroki.