Ja też zgłaszałem kilka razy telefonicznie że wieczorami i w weekendy nie mam neta i że jest to trochę dziwne,ale oczywiście gość po drugiej stronie stwierdził że jest to moja wina bo administrator sprawdził sieć i jest wszystko ok.
u mnie multisyf znowu leci w kulki , wrocilem na swieta do domu z krk i znowu pingi po 200 caly dzien transfer 30kb/s, 13% traconych pakietow i do tego zrywane polaczenie co 5min , jutro jade wypowiedziec umowe i biore lte od polsatu bo szkoda nerwow i pieniedzy na to gowno.
Też nie.
Nie wiem czy to prawda zgłaszałem fakt o zablokowaniu świadczeniu usług voip przez operatora internetowego do multimedi.
Będe chyba musiał sie przenieść do innego.
Ja właśnie dzwoniłem do mm że mam problem z telefonem i dostałem odpowiedź że zgłoszenie zostanie przekazane do Tarnowa czyli z ich strony sprawa jest załatwiona, a ja sobie mam czekać aż ktoś łaskawie się tym zajmie.
A może ktoś posiada numer do ich biura w Tarnowie? Bo szczerze powiedziawszy wkurza mni (delikatnie mówiąc) ta ich biurokracja , by nie powiedzieć rozgardiasz.