Jak rozumiem ruch zostanie na razie puszczony ulicą Cmentarną a odcinek Nowodąbrowskiej od Cmentarnej do autostrady będzie drogą dojazdową do okolicznych posesji ? Czy też wyrobią się z tą drogą i ruch będzie szedł nowym przebiciem w okolicach ulicy "Wilczej" przez to rondo ?
"Wkrótce Europa przekona się, i to boleśnie, co to są polskie fobie, psychozy oraz historyczne bóle fantomowe" S. LEM
Tutaj powiesiłem fotkę z tego rejonu http://www.agora.tarnow.pl/viewtopic.ph ... &start=645
Do przebudowy zjazdu z Nowodąbrowskiej w rejonie ul. Wilczej wykonawca będzie zmuszony wynieść ruch na Cmentarną i dalej nowym łącznikiem na wiadukt nad autostradą.
Co do całkowitego przeniesienia ruchu od Jana Pawła to jest jeszcze problem z rondem Błonie/JP2/łącznik.
Stradie pisze:DK 75 Prowadzi między innymi od Brzeska do Nowego Sącza.
Masz rację
Ooo, to bardziej moja wina, bo ja wyskoczyłem z tą DK 75, a nie DK73, ale to ze względu, że siedemdziesiątką piątką częściej jeżdżę.
Ale wszyscy doskonale wiedzieli o co chodziło . Po prostu chodziło o drogę na Kielce
Czyli na dziś dzień nie wiadomo kiedy będzie ta przekładka drogi na Kielce poprzez WD 86?
Ostatnio zmieniony 17-05-2012, 12:49 przez suraiw, łącznie zmieniany 1 raz.
Bądź tak mało konkretny, jak to tylko możliwe, dzięki temu nikogo nie urazisz.
opornik pisze:Tutaj powiesiłem fotkę z tego rejonu http://www.agora.tarnow.pl/viewtopic.ph ... &start=645
Do przebudowy zjazdu z Nowodąbrowskiej w rejonie ul. Wilczej wykonawca będzie zmuszony wynieść ruch na Cmentarną i dalej nowym łącznikiem na wiadukt nad autostradą.
Co do całkowitego przeniesienia ruchu od Jana Pawła to jest jeszcze problem z rondem Błonie/JP2/łącznik.
Tylko, że przy obecnym stanie Cmentarnej po kilku tygodniach intensywnego ruchu tirów z resztek jej nawierzchni niewiele zostanie i będzie się jeździć po błocie. Nie wyobrażam sobie puszczenia tam ruchu w sumie.
defekator pisze:Tylko, że przy obecnym stanie Cmentarnej po kilku tygodniach intensywnego ruchu tirów z resztek jej nawierzchni niewiele zostanie i będzie się jeździć po błocie. Nie wyobrażam sobie puszczenia tam ruchu w sumie.
Za to doprowadzenie Cmentarnej do stanu sprzed budowy nie będzie trudne
defekator pisze:Tylko, że przy obecnym stanie Cmentarnej po kilku tygodniach intensywnego ruchu tirów z resztek jej nawierzchni niewiele zostanie i będzie się jeździć po błocie. Nie wyobrażam sobie puszczenia tam ruchu w sumie.
Za to doprowadzenie Cmentarnej do stanu sprzed budowy nie będzie trudne
Czy ja wiem? Dokładne odtworzenie tych wszystkich dziur i nierówności wydaje się być dość skomplikowanym zadaniem
Ponad 60 firm uczestniczących w budowie autostrady A4 między Brzeskiem a Wierzchosławicami domagało się w czwartek w krakowskim oddziale GDDKiA wypłaty ok. 8 mln zł od firmy Poldim za wykonane prace. Poldim złożyła wniosek o ogłoszenie upadłości
Tarnowska firma Poldim jest uczestnikiem konsorcjum, które przejęło budowę odcinka A4 Brzesko - Wierzchosławice. W skład konsorcjum wchodzą też firmy Heilit + Woerner Budowlana, Strabag, Przedsiębiorstwo Inżynieryjne IMB - Podbeskidzie.
Jak powiedział PAP przedstawiciel poszkodowanych podwykonawców Jerzy Kasprzyk, zaległości Poldimu wobec nich sięgają jeszcze miesięcy zimowych i wynoszą w sumie ok. 8 mln zł.
"W większości jesteśmy małymi, lokalnymi firmami wykonującymi roboty budowlane czy transportowe. Każdy dzień i godzina gra na naszą niekorzyść, bo wielu z nas jest już na skraju bankructwa" - wyjaśnił Kasprzyk.
Dodał, że czwartkowe spotkanie w krakowskim oddziale GDDKiA nie przyniosło rozstrzygnięć. Ustalono, że na początku tygodnia podwykonawcy spotkają się z przedstawicielami pozostałych firm wchodzących w skład konsorcjum budującego odcinek autostrady między Brzeskiem a Wierzchosławicami.
Przedstawiciele firm, którym Poldim zalega z płatnościami poinformowali, że jeśli w najbliższym czasie nie zostaną podjęte decyzje, mogą zablokować budowę odcinka autostrady A4.
Konsorcjum firm Heilit + Woerner Budowlana, Strabag, Poldim, Przedsiębiorstwo Inżynieryjne IMB - Podbeskidzie od października zeszłego roku prowadzi prace budowlane na A4 między Brzeskiem a Wierzchosławicami, po tym jak rozwiązano umowę z wcześniejszym wykonawcą: polsko-macedońskim konsorcjum firm NDI oraz SB Granit. Według przyjętego harmonogramu w pierwszej kolejności ma zostać ukończony węzeł Wierzchosławice, a cały odcinek do początku stycznia 2013 r.
Poldim przeżywa trudności finansowe od końca ubiegłego roku. Zadłużenie spółki przekracza 100 mln zł. W zeszłym miesiącu złożyła ona w tarnowskim sądzie wniosek o przeprowadzenie upadłości układowej. W tamtejszym Powiatowym Urzędzie Pracy złożyła też zawiadomienie o zamiarze przeprowadzenia zwolnień grupowych obejmujących ponad 410 pracowników z załogi liczącej blisko 600 osób. Realne to???
"Ludzie którzy głosują na nieudaczników, złodziei, zdrajców i oszustów nie są ich ofiarami. Są ich wspólnikami". George Orwell