Modernizacja linii kolejowej Kraków - Rzeszów
Znów NIE umiesz czytać ze zrozumieniem. Obecnie spółki PKP są CAŁKOWICIE niezależne. Całkowicie. A w DB mamy jeden "holding" w którym są podmioty zajmujące się poszczegolnymi dzialami. Nie ma podziału na energetykę czy dworce, ale na pasażerskie, towarowe itd.
A podział powinien być taki jak w DB - a nie Energetyka, Informatyka, Dworce, Szyny, Kanalizacja. A dziś mamy nonstop sytuacje, jedni planują remont torowiska drudzy trakcję wyremontują za rok.
Jedna spółka moze się zajmować infrastrukturą - OK - ale CAŁĄ, - inna niech "robi" przewozy towarowe. Taki podział ma sens. A nie tak jak dzisiaj.
A podział powinien być taki jak w DB - a nie Energetyka, Informatyka, Dworce, Szyny, Kanalizacja. A dziś mamy nonstop sytuacje, jedni planują remont torowiska drudzy trakcję wyremontują za rok.
Jedna spółka moze się zajmować infrastrukturą - OK - ale CAŁĄ, - inna niech "robi" przewozy towarowe. Taki podział ma sens. A nie tak jak dzisiaj.
9000 ml A Rh-
-
- Rhetor
- Posty: 1899
- Rejestracja: 05-05-2011, 22:57
Lechu, bo to trzeba czytać takLechu pisze:Jak zwykle 0 pojęcia o czym piszesz.
jak pisze tak:Ravir pisze:Znów NIE umiesz czytać ze zrozumieniem.
to oznacza, że PKP S.A. jest spółka dominującąRavir pisze:Obecnie spółki PKP są CAŁKOWICIE niezależne. Całkowicie.
a jak pisze tak:
to rozumieć należy tak:Ravir pisze:A na 100% należy zacząć od połączenia PKP w jedeną firmę.
itd.Ravir pisze:Nie mam nic przeciwko podziałom
Jak coś przynosi zysk to należy rozumieć,że to przynosi stratę.
bo
Ravir pisze:Może przykład z Polski był błedny - ale identyczna sytuacja jest w Europie.
Jak zadasz pytanie to na pewno dostaniesz odpowiedz nie na temat.
A jak juz dociśniesz to odpowiedzi w ogóle nie uzyskasz.Tak jak tu:
o przepraszam była odpowiedźRoberto pisze: RAVIR nie bądź taki MILCZĄCY, napisz chociaż JAKI był ten BARDZO prowokujący tytuł wygrzebany w archiwum Temi, podaj też POZOSTAŁE pięć
Podpowiem, co masz Ravir odpowiedzieć.Ravir pisze:A co do TEMI - co mam odpowiedzieć?
Artykułów nie czytałeś, tytułów też nie znasz.Jak zwykle "ZERO" pojęcia o czym piszesz.
Oby był to juz koniec bajek z mchu i paproci.

-
- Rhetor
- Posty: 1899
- Rejestracja: 05-05-2011, 22:57
Na dobrą sprawę poniższy tekst można napisać w kilku wątkach.
http://www.rdn.pl/~radiom/rdn/index.php ... w-tarnowieCzy w 2013 roku czeka nas paraliż komunikacyjny w Tarnowie?
Utworzono: czwartek, 08, listopad 2012 11:05
Już w pierwszych miesiącach w związku z otwarciem autostrady cały ruch samochodów zostanie skierowany alejami Jana Pawła II i Lwowską.
Dodatkowo modernizowana jest linia kolejowa z Krakowa do Rzeszowa. Polskie Linie Kolejowe w związku z pracami chcą zamknąć pięć wiaduktów kolejowych w tym te przy ulicy Krakowskiej, Czerwonej oraz Gumniskiej. To może zagrozić bezpieczeństwu mieszkańców miasta – podkreśla Anna Czech, dyrektor szpitala im. Św. Łukasza.
Pobierz plik
Prace projektowe wschodniej obwodnicy Tarnowa trwają od 2009 roku. Pojawiły się trzy koncepcje trasy, jednak brak jest pieniędzy na sfinansowanie jej budowy. Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad nie zamierza wykładać pieniędzy na powstanie drogi, więc tarnowski magistrat z myślą o jej powstaniu, będzie musiał znaleźć ponad 100 milionów złotych. Więcej o tym co nas czeka w 2013 roku powiemy w dzisiejszym Pulsie Regionu po godzinie 16.00. Gościem będzie Jacek Kułaga dyrektor Centrum Usług Ogółnomiejskich w Urzędzie Miasta.
gg
ICE In Case of Emergency, w nagłym wypadku
a ja tak się może obudziłem ale jakoś wcześniej mi to do głowy nie wpadło
Czemu przy okazji remontu wiaduktu na lwowskiej nie poszerzono go do 2x2 ??
w ogóle wydaje mi się że włodarze przespali sprawę ulicy lwowskiej od wiaduktu do obwodnicy. Trzeba było planować ją od razu jako 2x2 a nie kosmetykę tylko.
małe ot
teraz zrobią rondo na chemicznej, 2x2 drogę do węzła Wierzchosławice ( hipotetycznie ) i się nagle okaże że trzeba Kwiatkowskiego na ruchu poszerzać, to jest polskie myślenie perspektywiczne
Czemu przy okazji remontu wiaduktu na lwowskiej nie poszerzono go do 2x2 ??
w ogóle wydaje mi się że włodarze przespali sprawę ulicy lwowskiej od wiaduktu do obwodnicy. Trzeba było planować ją od razu jako 2x2 a nie kosmetykę tylko.
małe ot
teraz zrobią rondo na chemicznej, 2x2 drogę do węzła Wierzchosławice ( hipotetycznie ) i się nagle okaże że trzeba Kwiatkowskiego na ruchu poszerzać, to jest polskie myślenie perspektywiczne

(...) Szukam stylu zmieszany z tłumem, robiąc to co wydaje mi się że robić umiem (...)
-
- Rhetor
- Posty: 1899
- Rejestracja: 05-05-2011, 22:57
ale wiesz rondo można było od razu zaprojektować 2 - pasowe a most może miasto bez problemu przebudować - kwestia kasy, a z koleją zawsze coś jest nie tak i nie tak łatwo przeforsować swoje pomysły.
a jak już remontowali można się było np dorzucić, 50/50 i był;o by po problemie tirów jadących z autostrady.
imo to jest wylotówka z miasta na wschód, to już dawno powinno być 2x2
a jak już remontowali można się było np dorzucić, 50/50 i był;o by po problemie tirów jadących z autostrady.
imo to jest wylotówka z miasta na wschód, to już dawno powinno być 2x2
(...) Szukam stylu zmieszany z tłumem, robiąc to co wydaje mi się że robić umiem (...)
Phoenix, takim o to sukcesem kończą się rządy kolejnych prezydentów. Ślepota, krótkowzroczność, marne pojęcie i brak pomysłów na przyszłość.
Mamy więc dzisiaj do zebrania owoce nieudolnych rządów panów którzy żadnych konsekwencji nie poniosą. Tak rządzić to i ja pewnie bym potrafił.
Za dziuplę na Lwowskiej powinny w Magistracie głowy polecieć z konsekwencjami finansowymi.
Mamy więc dzisiaj do zebrania owoce nieudolnych rządów panów którzy żadnych konsekwencji nie poniosą. Tak rządzić to i ja pewnie bym potrafił.
Za dziuplę na Lwowskiej powinny w Magistracie głowy polecieć z konsekwencjami finansowymi.
ICE In Case of Emergency, w nagłym wypadku
Podróż pociągiem z Tarnowa do Krakowa może teraz trwać nawet kilka godzin.
Wszystko z powodu osunięcia się ziemi pod torami w Rzezawie. Pasażerowie skarżą się na utrudnienia oraz chaos komunikacyjny. Z kolei przedstawiciele PKP zapewniają, że problem zostanie szybko rozwiązany. Wszystko wskazuje na to, że pociągi będą jeździć z godzinnym opóźnieniem co najmniej do poniedziałku. Na feralnym odcinku składy muszą zwalniać do 20 km na godzinę.
a co do tego co opornik napisał, nie ma w naszym mieście imo pomysłu jak to miast rozwijać. wrzuca się tylko jakieś lokalne inwestycje nie myśląc o całokształcie, tak samo funkcjonuje państwo byle teraz było ok a potem się zobaczy.
co z tego że w "tarnów 2020" pisze że poprawa komunikacyjna będzie?
ja bym chciał zobaczyć mapki, wizualizacje, opisane konkretne pomysły, konsultacje, a nie ja sobie wymyśliłem to tak będzie.
co do wiaduktu, wiadomo było o remoncie, dało się jakoś załatwić sprawę, tuchowskiej że na terenach pkp powstanie droga, a czemu się tego nie dało załatwić?
przecież to nie problem pomyśleć czy porozmawiać o tym co będzie jutro. czemu zjadacz chleba wie gdzie i w czym jest problem a urzędnik nie ma o tym pojęcia ??
Wszystko z powodu osunięcia się ziemi pod torami w Rzezawie. Pasażerowie skarżą się na utrudnienia oraz chaos komunikacyjny. Z kolei przedstawiciele PKP zapewniają, że problem zostanie szybko rozwiązany. Wszystko wskazuje na to, że pociągi będą jeździć z godzinnym opóźnieniem co najmniej do poniedziałku. Na feralnym odcinku składy muszą zwalniać do 20 km na godzinę.
a co do tego co opornik napisał, nie ma w naszym mieście imo pomysłu jak to miast rozwijać. wrzuca się tylko jakieś lokalne inwestycje nie myśląc o całokształcie, tak samo funkcjonuje państwo byle teraz było ok a potem się zobaczy.
co z tego że w "tarnów 2020" pisze że poprawa komunikacyjna będzie?
ja bym chciał zobaczyć mapki, wizualizacje, opisane konkretne pomysły, konsultacje, a nie ja sobie wymyśliłem to tak będzie.
co do wiaduktu, wiadomo było o remoncie, dało się jakoś załatwić sprawę, tuchowskiej że na terenach pkp powstanie droga, a czemu się tego nie dało załatwić?
przecież to nie problem pomyśleć czy porozmawiać o tym co będzie jutro. czemu zjadacz chleba wie gdzie i w czym jest problem a urzędnik nie ma o tym pojęcia ??
(...) Szukam stylu zmieszany z tłumem, robiąc to co wydaje mi się że robić umiem (...)
opornik, pociągi kursują z ograniczeniem prędkości do 10 km/h, co daje opóźnienia do 60 minut, naprawa awaryjna ma być przeprowadzona w nocy poniedziałek/wtorek, niestety w tej rozwleczonej modernizacji takie przypadki się będą zdarzać...
A od nowego rozkładu wszystkimi pociągami pojedziemy tylko do Krakowa, a tam dopiero przesiadka "w Polskę"...
A myślenie perspektywiczne w Tarnowie, właśnie dziś dyskutowałem o tym z Kubą...
A od nowego rozkładu wszystkimi pociągami pojedziemy tylko do Krakowa, a tam dopiero przesiadka "w Polskę"...
A myślenie perspektywiczne w Tarnowie, właśnie dziś dyskutowałem o tym z Kubą...
Zapraszam na Internetową Stację Meteo Tarnowiec - meteo.tarnowiec.prv.pl