Rondo turbinowe ul. Mościckiego - Czysta
Pozwolę sobie nie zgodzić się z krytycznymi opiniami wobec projektantów.
Na tym terenie obowiązuje plan zagospodarowania czyli szerokość pasa drogowego jest narzucona. W te założenia należy wpasować projektowaną drogę i infrastrukturę techniczną. Normy narzucają minimalne odległości pomiędzy sieciami. Deszczówka to kolektor fi 1000.
Widoczna na zdjęciu po prawej stronie sanitarka zlokalizowana jest w ciągu pieszo-rowerowym.
Na dodatek, w pasie drogowym należało przewidzieć miejsce dla sieci MPEC, gazociągu i kabli energetycznych.
Zresztą zobaczcie sami i na przyszłość zanim zaczniecie po kimś jeździć warto poznać powody dla których projekt wygląda tak a nie inaczej.
Na tym terenie obowiązuje plan zagospodarowania czyli szerokość pasa drogowego jest narzucona. W te założenia należy wpasować projektowaną drogę i infrastrukturę techniczną. Normy narzucają minimalne odległości pomiędzy sieciami. Deszczówka to kolektor fi 1000.
Widoczna na zdjęciu po prawej stronie sanitarka zlokalizowana jest w ciągu pieszo-rowerowym.
Na dodatek, w pasie drogowym należało przewidzieć miejsce dla sieci MPEC, gazociągu i kabli energetycznych.
Zresztą zobaczcie sami i na przyszłość zanim zaczniecie po kimś jeździć warto poznać powody dla których projekt wygląda tak a nie inaczej.
- Załączniki
-
- sytuacja.pdf
- (16.7 KiB) Pobrany 309 razy
ICE In Case of Emergency, w nagłym wypadku
Po części masz rację aczkolwiek niesłusznie dostało się za wszytko projektantom. Ale po kolei:
Masz rację co do tego że nie dało się przenieść kanału na szlak pieszo rowerowy. Ale można było usytuować tak studzienki by znajdowały się na środku pasa ruchu by włazy znajdowały się między kołami jadącego samochodu lub jeśli normy na to pozwolą (odległość od innych instalacji) pomiędzy pasami ruchu. Druga sprawa to studzienki wpustowe w jezdni a nie w krawężniku. I tyle winy projektantów. A teraz czas na wykonawcę i osobę która to nadzoruje. Według projektu miały być zastosowane pokrywy na pierścieniu odciążającym a ja tam nic takiego nie widzę.
Masz rację co do tego że nie dało się przenieść kanału na szlak pieszo rowerowy. Ale można było usytuować tak studzienki by znajdowały się na środku pasa ruchu by włazy znajdowały się między kołami jadącego samochodu lub jeśli normy na to pozwolą (odległość od innych instalacji) pomiędzy pasami ruchu. Druga sprawa to studzienki wpustowe w jezdni a nie w krawężniku. I tyle winy projektantów. A teraz czas na wykonawcę i osobę która to nadzoruje. Według projektu miały być zastosowane pokrywy na pierścieniu odciążającym a ja tam nic takiego nie widzę.
Inwestycja dobrze idzie 

Uwaga kierowcy – zmiany w ruchu
Dodano: 2012-08-22
W najbliższych dniach kierowcy mogą spodziewać się utrudnień w przejeździe przez ulicę Czystą. Ma to związek z realizacją robót w budowie ronda na skrzyżowaniu ulic Mościckiego i Czystej.
Nastąpi zwężenie ulicy do jednego pasa ruchu i wprowadzony będzie ruch wahadłowy sterowany sygnalizacją świetlną. W godzinach szczytu porannego i popołudniowego ruch kierowany będzie ręcznie przez uprawnionych pracowników wykonawcy. Zmiany takie przewidywane są na około siedmiu dni. Kierowcy proszeni są o zachowanie szczególnej ostrożności i zwrócenie uwagi na zastosowane oznakowanie oraz zmniejszenie prędkości.
ICE In Case of Emergency, w nagłym wypadku
D...pa! Dziś rano ok. 7-ej massssakrrra - korek na Wyszyńskiego sięgał prawie do Klikowskiej, światełka działały natomiast nie było widać nikogo kto mógłby pokierować ruchem na tym wahadle.Nastąpi zwężenie ulicy do jednego pasa ruchu i wprowadzony będzie ruch wahadłowy sterowany sygnalizacją świetlną. W godzinach szczytu porannego i popołudniowego ruch kierowany będzie ręcznie przez uprawnionych pracowników wykonawcy.
BIGer
"Wyzwolona energia atomu zmieniła wszystko z wyjątkiem naszego sposobu myślenia."
— Albert Einstein
"Wyzwolona energia atomu zmieniła wszystko z wyjątkiem naszego sposobu myślenia."
— Albert Einstein
Hiehie, wykonawca ma dziwne pojęcie godzin szczytu, bo o godzinie 11 sterowanie ruchem było tam ręczne. Aczkolwiek miło patrzeć jak inwestycja idzie do przoduBIGer pisze:D...pa! Dziś rano ok. 7-ej massssakrrra - korek na Wyszyńskiego sięgał prawie do Klikowskiej, światełka działały natomiast nie było widać nikogo kto mógłby pokierować ruchem na tym wahadle.

Zapraszam na Internetową Stację Meteo Tarnowiec - meteo.tarnowiec.prv.pl
ja jechałem dzisiaj ok 10 od Tamelu i jaki był zonk gdy o godzinie 10 korek sięgał prawie skrzyżowania z ulicą Klikowską ..., zjechałem więc na hodowlaną z nadzieją że z drugiej strony Hodowlanej dojadę do na "kapłanówkę" ale od połowy Hodowlanej też trzeba było stać masakra co się w tamtym regionie dzieje, ale na pocieszenie zostaje to że bardzo szybko pracę idą i chyba tam nie będzie długo korków.
hurricane pisze:Aczkolwiek miło patrzeć jak inwestycja idzie do przodu
Fakt robota aż pali im się w łopatach. Niestety szef nie patrzy przychylnym okiem na codzienne spóźnienia.ale na pocieszenie zostaje to że bardzo szybko pracę idą i chyba tam nie będzie długo korków.
BIGer
"Wyzwolona energia atomu zmieniła wszystko z wyjątkiem naszego sposobu myślenia."
— Albert Einstein
"Wyzwolona energia atomu zmieniła wszystko z wyjątkiem naszego sposobu myślenia."
— Albert Einstein
Coraz bliżej

http://www.tarnow.pl/Inwestycja idzie pełną parą. W kolejnych dniach września na skrzyżowaniu ulic Mościckiego i Czystej prowadzone będą następne etapy robót, w tym roboty bitumiczne na rondzie i nowo wykonanych odcinkach dojazdowych, realizowane w ramach zadania „Rozbudowa skrzyżowania drogi wojewódzkiej nr 973 z drogą powiatową nr 1355K oraz budowa drogi do Strefy Aktywności Gospodarczej w Tarnowie – I Etap”. Kierowcy powinni zachować ostrożność.
Na skrzyżowaniu wprowadzane będą czasowe zwężenia, ruch wahadłowy kierowany przez pracowników wykonawcy i inne okresowe utrudnienia w ruchu. Nastąpi też przełożenie ruchu na nowo wykonane odcinki i rozpoczęcie robót związanych z wymianą gruntu, budową kanalizacji i podbudowy na odcinkach, po których obecnie realizowany jest przejazd.
Kierowcy proszeni są o zachowanie szczególnej ostrożności i zmniejszenie prędkości oraz dostosowanie się do oznakowania.