Modernizacja linii kolejowej Kraków - Rzeszów
Re: Modernizacja linii kolejowej Kraków - Rzeszów
Jedyne jakie widzę teraz wyjście to groźba miasta zablokowania inwestycji kolejowej. Może to zmobilizowało by PKP.
"Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi"
Re: Modernizacja linii kolejowej Kraków - Rzeszów
moze wystarczy ustawic kamere z podgladem w internecie (link strona miasta) i zapewniam, ze praca nabierze tempa W linku rdn na fb ludzie opisywali rozne historie z udzialem zaangażowania robotnikow w prace.
Ostatnio zmieniony 18-08-2017, 21:51 przez Rodowity, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: Modernizacja linii kolejowej Kraków - Rzeszów
Yhy, a jak się już nieróbstwo kolejarzy udowodni to Pan Roman co im zrobi ? Proponuję za karę, zgodnie z propozycją dwa posty wyżej, "zablokować" im tę inwestycję i zamknąć przejazdy pod wiaduktami na Warsztatowej, Gumniskiej i Tarnowskich, oraz tą przejezdną nitkę na Krakowskiej.
A nie, czekaj...
A nie, czekaj...
Re: Modernizacja linii kolejowej Kraków - Rzeszów
Można zamknąć dla określonej grupy pojazdów i to miejscu gdzie prace prowadzone są na infrastrukturze kolejowej.
"Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi"
Re: Modernizacja linii kolejowej Kraków - Rzeszów
Poza al. Tarnowskich to chyba nie za wiele im tej infrastruktury zostało. Na Krakowskiej, Gumniskiej i Warsztatowej jeżdżą już chyba po nowych torach/trakcjach.mirak pisze:i to miejscu gdzie prace prowadzone są na infrastrukturze kolejowej.
Re: Modernizacja linii kolejowej Kraków - Rzeszów
http://rdn.pl/?p=143476" onclick="window.open(this.href);return false;
Będzie wysepka zamiast lewoskrętu w Kochanowskiego z Krakowskiej boo:
że co, że jak???? większej ściemy dawno nie widziałem, jakie bezpieczeństwo kierowców? jakie bezpieczeństwo konstrukcji?! Kolejny przykład, gdzie aż ciekaw jestem czy projektant w ogóle widział miejsce gdzie mają być prowadzone prace,
Ktoś z UMT chyba musiał widzieć projekt i zgodzić się na to, pytam więc, kto i co teraz co na to KMP policji w Tarnowie? takie rozwiązanie nie ma nic wspólnego z bezpieczeństwem,
Będzie wysepka zamiast lewoskrętu w Kochanowskiego z Krakowskiej boo:
Jak informuje Dorota Szalacha z biura prasowego PKP PLK zmiana wysepki na pas zjazdowy nie będzie możliwa, bo projekt, który został zatwierdzony już dawno temu, ma służyć bezpieczeństwu kierowców. Jej zdaniem wysepka pełni także funkcję zabezpieczającą konstrukcję wiaduktu. – Wysepka ma wpłynąć na bezpieczeństwo ruchu drogowego. Ma też zabezpieczyć konstrukcję samego wiaduktu – dodaje Dorota Szalacha.
Rzeczniczka uważa ponadto, że nie można zmienić nawet wielkości wysepki, bo takie decyzje uzgadnia się na etapie projektowania.
że co, że jak???? większej ściemy dawno nie widziałem, jakie bezpieczeństwo kierowców? jakie bezpieczeństwo konstrukcji?! Kolejny przykład, gdzie aż ciekaw jestem czy projektant w ogóle widział miejsce gdzie mają być prowadzone prace,
Ktoś z UMT chyba musiał widzieć projekt i zgodzić się na to, pytam więc, kto i co teraz co na to KMP policji w Tarnowie? takie rozwiązanie nie ma nic wspólnego z bezpieczeństwem,
Re: Modernizacja linii kolejowej Kraków - Rzeszów
Fantastyczne rozwiązanie do korkowania się lewego pasa. Co prawda odsetek skręcających jest mały, ale jednak...
Coś mi się właśnie wydawało, że filary są posadowione za gęsto. No tak, nie można było zrobić wiaduktu szerszego ze dwa metry...
I tu projektant po prostu boi się, żeby ktoś nie przycedził w wewnętrzną część wiaduktu, więc separuje ją wyspą (tu chodzi chyba właśnie o tą ochronę konstrukcji)...
Chociaż, gdyby wysepka była krótsza o kilka metyrów, a nie dociągnięta aż do Kochanowskiego, to przecież nikomu nic by się nie stało.
Coś mi się właśnie wydawało, że filary są posadowione za gęsto. No tak, nie można było zrobić wiaduktu szerszego ze dwa metry...
I tu projektant po prostu boi się, żeby ktoś nie przycedził w wewnętrzną część wiaduktu, więc separuje ją wyspą (tu chodzi chyba właśnie o tą ochronę konstrukcji)...
Chociaż, gdyby wysepka była krótsza o kilka metyrów, a nie dociągnięta aż do Kochanowskiego, to przecież nikomu nic by się nie stało.
-
- Prytan
- Posty: 209
- Rejestracja: 23-09-2016, 21:32
- Lokalizacja: Tarnów - Centrum
Re: Modernizacja linii kolejowej Kraków - Rzeszów
Zrobi się nakaz jazdy prosto Krakowską do centrum a zainteresowani wjazdem na Kochanowskiego pojadą przez Warsztatową pod nowym wiaduktem. Innego sensownego rozwiązania w tej chwili nie widać. Każdy lewoskręt bez wyznaczonego dla niego osobnego pasa w tym rejonie miasta to korkowe samobójstwo.
Re: Modernizacja linii kolejowej Kraków - Rzeszów
Albo nawrotka na rondzie pod Świtem, co samo w sobie nie jest takie głupie. Albo jeszcze lepiej - nawrotka na nowym rondzie pod Dworcem.
Czyżby PKP wiedziało o czymś, czego Miasto jeszcze nie wie? ;D
Czyżby PKP wiedziało o czymś, czego Miasto jeszcze nie wie? ;D
-
- Prytan
- Posty: 209
- Rejestracja: 23-09-2016, 21:32
- Lokalizacja: Tarnów - Centrum
Re: Modernizacja linii kolejowej Kraków - Rzeszów
Swoją drogą nawrotki na rondzie to niegłupia rzecz. Dawniej żeby wjechać na parking przy skrzyżowaniu Lwowska/Starodąbrowska trzeba było jadąc od centrum skręcać w Goslara, później na Mickiewicza, Starodąbrowską, odstać na światłach na prawoskręcie i dopiero na parking.
A teraz Lwowską do ronda, nawrotka i jesteśmy na miejscu
A teraz Lwowską do ronda, nawrotka i jesteśmy na miejscu
Re: Modernizacja linii kolejowej Kraków - Rzeszów
Od pewnego czasu wróciłem do częstego korzystania z usług PKP. W związku z tym często jestem na tarnowskim dworcu i zwróciłem uwagę na niedokończone zadaszenie pierwszego peronu. W połowie jest przykryte a w drugiej nie i nic od miesiąca się nie dzieje. Do tego dalej nie działają na całym dworcu tablice z informacją o odjazdach i przyjazdach pociągów. ?
Wie ktoś może dlaczego ?
Wie ktoś może dlaczego ?
Re: Modernizacja linii kolejowej Kraków - Rzeszów
Pewnie zrobili przed terminem, ale to by pokazało, że da się wyrobić w czasie, więc pewnie czekają A windy już działają?
https://www.in-krakow.pl/news-details/- ... 2900942820" onclick="window.open(this.href);return false;
"Nie wszystko da się w życiu zaplanować, to może i terminów remontów też. Z drugiej strony dawno nie słyszeliśmy o tak pojemnej dacie, jak „nie krócej niż DWA LATA”
Gdzie by nie robili, nie znają terminów zakończenia, nie ważne Tarnów, Kraków czy inne miasto I też zamykają naraz parę ulic.
https://www.in-krakow.pl/news-details/- ... 2900942820" onclick="window.open(this.href);return false;
"Nie wszystko da się w życiu zaplanować, to może i terminów remontów też. Z drugiej strony dawno nie słyszeliśmy o tak pojemnej dacie, jak „nie krócej niż DWA LATA”
Gdzie by nie robili, nie znają terminów zakończenia, nie ważne Tarnów, Kraków czy inne miasto I też zamykają naraz parę ulic.
Re: Modernizacja linii kolejowej Kraków - Rzeszów
Łał .....nareszcie możemy się przejechać nowym asfaltem pod wiaduktem na Krakowskiej ..... teraz jeszcze ''tylko druga strona'' i koszmar się skończy .
Teraz pasuje poszukać pierwszej informacji kiedy zaczeli ten wiadukt robić i czekać na skończenie całej inwestycji .
To chyba będzie jakiś niesamowity czas
Teraz pasuje poszukać pierwszej informacji kiedy zaczeli ten wiadukt robić i czekać na skończenie całej inwestycji .
To chyba będzie jakiś niesamowity czas
''Bliższy Bogu jest niewierzący stosujący w życiu siedem przykazań, niż katolik, który wypełnia tylko trzy pierwsze''
Re: Modernizacja linii kolejowej Kraków - Rzeszów
Liczyłem na poprawe plynnosci ruchu na nowej nawierzchni, ale sie przeliczylem.Kulfon pisze:Łał .....nareszcie możemy się przejechać nowym asfaltem pod wiaduktem na Krakowskiej ..... teraz jeszcze ''tylko druga strona'' i koszmar się skończy .
Teraz pasuje poszukać pierwszej informacji kiedy zaczeli ten wiadukt robić i czekać na skończenie całej inwestycji .
To chyba będzie jakiś niesamowity czas
Na poczatku i koncu odcinka robot skutecznie uniemozliwaja to glebokie progi po frezowaniu nawierzchni - trzeba zwolnic do 10km/h zeby nie uszkodzic sobie opony czy felgi.
Re: Modernizacja linii kolejowej Kraków - Rzeszów
Frezowanie bardzo skutecznie ogranicza zapędy niektórych kierowców, szkoda że gapiostwo może skutkować uszkodzeniem samochodu. Probleme są też piesi, którzy próbują przejść na wysokości ul. Do Huty