Przeglądając plany inwestycyjne miasta w ramach finansowania unijnego:
http://www.tarnow.pl/index.php/pol/Mias ... liony-euro
Widzę, że mamy tutaj inwestycje, które mają wysokie szanse realizacji.
Inwestycja, której mocno kibicuję i w nowych założeniach m wysokie szanse. Dodatkowym atutem będzie niejako ożywienie tamtej przestrzeni i nieco uporządkowanie terenu:
„Tarnowskie gniazda innowacyjnych specjalizacji” - 80 mln
Poprawa komunikacji miejskiej - 18 mln
- autobusy: fajnie by zachowały spójność wizualną i było kilka przegubów
- biletomaty: bardzo wygodna rzecz, oby były również na przystankach. Moja sugestia:
a) Możliwość zakupu biletu okresowego, przedłużenia go, wprowadzenie w PWSZ i innych uczelniach publicznych legitymacji powiązanej z biletem okresowym.
b) Bilans biletów.
Miasto (granice administracyjne) - strefa I
Pełnopłatne jednoprzejazdowe - 2,50 PLN
Ulgowy jednoprzejazdowy - 1,50 PLN
Pełnopłatny piętnastominutowy - 1,90 PLN
Ulgowy piętnastominutowy - 1,00 PLN
Pełnopłatny godzinny - 3,30 PLN
Ulgowy godzinny - 2,00 PLN
Aglomeracja (ościenne miejscowości) - strefa II
Pełnopłatne jednoprzejazdowe - 3,50 PLN
Ulgowy jednoprzejazdowy - 2,50 PLN
Pełnopłatny piętnastominutowy - 2,90 PLN
Ulgowy piętnastominutowy - 2,00 PLN
Pełnopłatny godzinny - 4,30 PLN
Ulgowy godzinny - 3,00 PLN
Sugeruję obniżkę taką różnicę ze względu, by bardziej opłacalne stawało się mieszkanie w mieście.
c) Poprawa informacji (absolutnie tak, ale poza tablicami ledowymi na przystankach):
- Wgranie w tablice autobusowe nazwy przystanków następnych, lub rozpisać schemat przebiegu przystanków np.
Oczywiście całość przebiegu z zaznaczonymi granicami stref.
- Oświetlenie rozkładów jazdy i najlepiej nazw przystanków w niektórych miejscach.
Spalarnia odpadów - 500 mln
Niepewne:
Drogi - co najwyżej finansowanie najbardziej kluczowych
Rewitalizacja - Są cięcia na rewitalizacje jako taką, stęd tylko najważniejsze projekty mogą dostać pieniądze.