Komunikacją miejską jednak drożej!

Wiadomości "z miasta".
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika

TomekMKM
Rhetor
Posty: 2344
Rejestracja: 18-11-2010, 00:24
Lokalizacja: Tarnów

Post autor: TomekMKM »

a tymczasem:

[quote]Zmiana rozkładów jazdy linii 6, 206, 44 i 213 oraz zakończenie kursowania linii nr 15.
2012-12-21

Od dnia 1 stycznia 2013 r. przestanie kursować linia nr 15, kursy pod Halę Tuchowską będą nadal wykonywane przez linię nr 6. Autobusy linii nr 44 w nowym roku będą rzadziej wjeżdżać na przystanek przy ul. Kryształowej obok HSG a trasa linii nr 213 zostanie wydłużona do przystanku przy ul. Marszałka.

Przejęcie kursów linii nr 15 przez linię nr 6 oraz zmiana rozkładów jazdy linii nr 6 i 206.

Ze względu na kończący się w dniu 31.12.2012 r. okres obowiązywania umowy na obsługę linii nr 15, linia ta przestanie kursować od dnia 1 stycznia 2013 r. Zadania przewozowe realizowane przez linie nr 15 przejmie linia nr 6. W nowym rozkładzie jazdy linii nr 6 część kursów została wydłużona do przystanku obok Hali Tuchowskiej. Wraz ze zmianą linii nr 6 zostaną wymienione jednocześnie rozkłady jazdy linii nr 206, na tej linii nie dokonywano zmian odjazdów z przystanków początkowych za wyjątkiem opóźnienia odjazdu z Lisiej Góry z godz. 15:11 na godz. 15:15.


Zmiana rozkładu jazdy linii nr 44


W nowym rozkładzie jazdy linii nr 44 kursy do Fritar-u i z Fritar-u będą wykonywane bez wjazdu na ul. Kryształową pod HSG. Jedynymi kursami wykonywanymi pod HSG będą kursy zapewniające dojazd i odwóz na godz. 6:00 i 14:00. Taka zmiana została podyktowana małą frekwencją pod HSG w związku z trwającym procesem likwidacji Huty.


Zmiana rozkładu jazdy linii nr 213


Nowy rozkład jazdy linii nr 213 przewiduje zmianę przystanku początkowego tej linii. Obecnie przystankiem początkowym linii nr 213 jest przystanek Goldhammera - PWSZ. Od dnia 1 stycznia 2013 r. przystankiem początkowym linii nr 213 będzie przystanek przy ul.Marszałka. Kursy tej w kierunku ul.Marszałka będą wykonywane przez ulicę Goldhammera z zatrzymywaniem się autobusu na przystanku Goldhammera PWSZ.



Z uwagi na zmianę nazewnictwa przystanków (dodana nazwa miejscowości oraz numer), nowe rozkłady jazdy do dnia ich wejścia w życie nie będą widoczne w oknie rozkłady jazdy po kliknięciu w link "zobacz zmiany".

Ze szczegółami nowych rozkładów jazdy można zapoznać się obecnie jedynie w wersji tabelarycznej przedstawionej poniżej.


Stradie
Proedroj
Posty: 332
Rejestracja: 09-08-2011, 16:37

Post autor: Stradie »

Zawsze autobusy 6 i 206 są mocno oblegane. Jeśli teraz mają przejąć kursy linii numer 15, to będzie to jeden istny armageddon. Raczej przedłużony kurs 213 i 44 nie zda się na wiele. Autobusy tych linii jeżdżą bardzo rzadko. Według mnie w takim układzie powinni zwiększyć i to dosyć sporo częstotliwość przejazdu autobusów na Krzyż, a nawet wprowadzić większy typ autobusów. Najlepiej coś tego typu:

Obrazek


hurricane
Rhetor
Posty: 2791
Rejestracja: 28-09-2009, 10:58

Post autor: hurricane »

A sprawdziłeś rozkłady? Linia 6 wzbogaci się o kursy linii 15.
Zapraszam na Internetową Stację Meteo Tarnowiec - meteo.tarnowiec.prv.pl

Awatar użytkownika

starówka
Archont
Posty: 824
Rejestracja: 14-03-2010, 11:56
Lokalizacja: od zawsze ze starówki

Post autor: starówka »

Stradie pisze:Zawsze autobusy 6 i 206 są mocno oblegane. Jeśli teraz mają przejąć kursy linii numer 15, to będzie to jeden istny armageddon. Raczej przedłużony kurs 213 i 44 nie zda się na wiele. Autobusy tych linii jeżdżą bardzo rzadko. Według mnie w takim układzie powinni zwiększyć i to dosyć sporo częstotliwość przejazdu autobusów na Krzyż, a nawet wprowadzić większy typ autobusów. Najlepiej coś tego typu:

Obrazek
Jak wyobrażasz sobie przejazd autobusu przegubowego ulicą Krzyską, jego łamanie się na skrzyżowaniu z Fatimką i podjazd koło kościoła w Krzyżu, a w drodze powrotnej koło szkoły.
Obecnie czasem jeżdżące do krzyża Jelcze na liniach 5 i 6 mają problemy z wyjechaniem do góry Nowodabrowską i Krzyską.
3150ml ARh- & DKMS

Awatar użytkownika

TomekMKM
Rhetor
Posty: 2344
Rejestracja: 18-11-2010, 00:24
Lokalizacja: Tarnów

Post autor: TomekMKM »

starówka pisze:
Stradie pisze:Zawsze autobusy 6 i 206 są mocno oblegane. Jeśli teraz mają przejąć kursy linii numer 15, to będzie to jeden istny armageddon. Raczej przedłużony kurs 213 i 44 nie zda się na wiele. Autobusy tych linii jeżdżą bardzo rzadko. Według mnie w takim układzie powinni zwiększyć i to dosyć sporo częstotliwość przejazdu autobusów na Krzyż, a nawet wprowadzić większy typ autobusów. Najlepiej coś tego typu:

Obrazek
Jak wyobrażasz sobie przejazd autobusu przegubowego ulicą Krzyską, jego łamanie się na skrzyżowaniu z Fatimką i podjazd koło kościoła w Krzyżu, a w drodze powrotnej koło szkoły.
Obecnie czasem jeżdżące do krzyża Jelcze na liniach 5 i 6 mają problemy z wyjechaniem do góry Nowodabrowską i Krzyską.
Przegłubowiec po to ma przegłub, żeby się łatwiej złamać, ale fakt, granice tego złamania też są

Awatar użytkownika

ozi26
Thesmothetai
Posty: 1182
Rejestracja: 04-07-2010, 14:29
Lokalizacja: TARNOW-ŁÓDŹ

Post autor: ozi26 »

starówka pisze:ak wyobrażasz sobie przejazd autobusu przegubowego ulicą Krzyską, jego łamanie się na skrzyżowaniu z Fatimką i podjazd koło kościoła w Krzyżu, a w drodze powrotnej koło szkoły.
A w czym Ty tam widzisz problem?? Jechałeś czymś takim?? Minusem jest tylko to że tył zachodzi i osobówki muszą bardziej uważać aby nie spotkać narożnika przeguba na swoim aucie. Reszta to tak samo jak tzw. tandenem czyli auto + przyczepa. A ul. Krzyska już nie raz jechałem i żadnego problemu nie było koło Kościoła czy szkoły. Normalna droga o normalnej szerokości.
TomekMKM pisze:granice tego złamania też są
No granice ma, ale przecież nikt nim nie będzie się łamał aby kierowca widział lewy tylny kierunek przez swoją szybę boczną.

Jak chodziłem do SP 14 w Krzyżu to czerwony Jelonek był tak doładowany wiarą z Pawęzowa że o 6:32 koło boiska na przystanku to plecaki były za drzwiami bo już się nie mieściły w autobusie. Ale za free się jeździło heheh

Awatar użytkownika

TomekMKM
Rhetor
Posty: 2344
Rejestracja: 18-11-2010, 00:24
Lokalizacja: Tarnów

Post autor: TomekMKM »

Ozi, Ty się znasz, więc pytam jako eksperta...
Na przegłuba to już pewnie prawko E do D, albo D i E do C ... ?


profliz
Obywatel
Posty: 7
Rejestracja: 20-06-2011, 21:40

Post autor: profliz »

@TomekMKM

http://isap.sejm.gov.pl/DetailsServlet? ... 0110300151

Się znać nie trzeba..


##############################################
@starówka

a tutaj w Krakowie się łamał (do niedawna, do ostatniej remasz...)

http://goo.gl/maps/Aw10I

z Al. Słowackiego w Prądnicką

tarnowski "niedasizm" ???

Awatar użytkownika

ozi26
Thesmothetai
Posty: 1182
Rejestracja: 04-07-2010, 14:29
Lokalizacja: TARNOW-ŁÓDŹ

Post autor: ozi26 »

TomekMKM pisze:Ozi, Ty się znasz, więc pytam jako eksperta...
Na przegłuba to już pewnie prawko E do D, albo D i E do C ... ?
Na przegubowiec jest normalna kat. D .Każda dokładka do kat. np E to już masz przyczepę dwu osiową. Przegubowiec to normalny autobus.
Nawet w prawku masz obrazki co jaka kat. oznacza.

Awatar użytkownika

ozi26
Thesmothetai
Posty: 1182
Rejestracja: 04-07-2010, 14:29
Lokalizacja: TARNOW-ŁÓDŹ

Post autor: ozi26 »

profliz pisze:tarnowski "niedasizm" ???
Nie takie cuda się robi. Daleko nie trzeba szukać np Wojnicz. Weź się złam na Nowy Sącz od Krakowa. Tam jak masz pasy zajęte i nie masz możliwości się złożyć z lewego a zostaje tylko twój, a później osobowe od kościoła stojące do jazdy w kierunku Żabna zaraz przed przejściem. Wszystko się da ale jak ktoś pierwszy raz jeździe i jak się źle złoży to musi pieszych przeganiać naczepą z chodnika.Nie taki diabeł straszny jak malują.


Stradie
Proedroj
Posty: 332
Rejestracja: 09-08-2011, 16:37

Post autor: Stradie »

Myślę, że w ogóle miasto powinno zainwestować w takie autobusy na kilku liniach. Według mnie w pierwszej kolejności: 6 i 206, 0 i 1, 9, oraz nawymiennie najbardziej oblegane kursy pozostałych linii. Wydaje mi się, że z 5,4 sztuki powinny wystarczyć.

Awatar użytkownika

opornik
Rhetor
Posty: 9681
Rejestracja: 24-08-2009, 09:38
Lokalizacja: Krzyż

Post autor: opornik »

Stradie pisze:Według mnie w pierwszej kolejności: 6 i 206,
Zdecydowanie odpadają bo nie ma nawrotek w Śmignie, Pawęzowie-Koloni i Krzyż-Granica.
ICE In Case of Emergency, w nagłym wypadku

Awatar użytkownika

ozi26
Thesmothetai
Posty: 1182
Rejestracja: 04-07-2010, 14:29
Lokalizacja: TARNOW-ŁÓDŹ

Post autor: ozi26 »

opornik pisze:
Stradie pisze:Według mnie w pierwszej kolejności: 6 i 206,
Zdecydowanie odpadają bo nie ma nawrotek w Śmignie, Pawęzowie-Koloni i Krzyż-Granica.
A kto powiedział że musi od strzała się obrócić?? Co to za problem się poprawić ze dwa razy??Na Krzyż -Granica śmiało można tyłem wjechać, Śmigno masz na dwa może trzy razy na Koloni jak jest w tym samym miejscu co dawniej to też na dwa trzy razy i już po sprawie.
Opornik wszystko się da zrobić jak widać na filmiku http://www.youtube.com/watch?v=k_PCL92Nku4 ja wiem że przegub to coś innego bo się tak nie złamie, ale jak sam widzisz nie takie rzeczy się da zdrobić :lol:


Mistyczny
Prytan
Posty: 289
Rejestracja: 15-05-2011, 17:12

Post autor: Mistyczny »

Wiadomo już kto wygrał przetarg na nowe autobusy? Autosan, Solaris czy Otokar znowu?


GregTrN
Prytan
Posty: 267
Rejestracja: 11-06-2010, 20:20
Lokalizacja: Tarnów

Post autor: GregTrN »

opornik pisze: Zdecydowanie odpadają bo nie ma nawrotek w Śmignie, Pawęzowie-Koloni i Krzyż-Granica.
W Śmignie i Pawęzowie są nawrotki co prawda prymitywne .I może minimalnie za małe jak na przegłuba ale w okół szczere pola po za tym ruch jest tam znikomy.

ODPOWIEDZ