Miasto przyjazne rowerzystom
Ile was w tej całej masie uczestniczyło???
Wjazd pod prąd dla rowerów to jednak duże ryzyko. Tutaj chyba jest w centrum i inne warunki ruchu - może jakaś strefa??? Kto podczas kolizji ponosi odpowiedzialność ??? Czy są znaki z drugiej strony o tym, że rowery jadą pod prąd ?? I jak one wyglądają?? Kierowca nieświadomy jazdy rowerzysty podczas wyjazdu z parkingu przy krawężniku ( parkowanie przy lewym krawężniku )może wystawić maskę centralnie przed rowerzystę, z braku widoczności ewentualnie niewiedzy o rowerzyście. Jak to się ma do przepisów ??? Stawianie tabliczek - nie dotyczy rowerów ???Leon pisze:Trzeba będzie to przypilnować. Najważniejszy będzie wjazd. Musi być taki jak na Mościckiego do Orlenu. Skoro tam się dało to i tu można.
Na koniec weekendu coś co może sprawić załamanie jak pojeździ się po Tarnowie.
Z Toruniem to mamy chyba tylko wspólną pierwsza literę miasta- T
http://rowerowalodz.pl/u-innych/torun/torun-2014
https://www.youtube.com/watch?v=3WMcBC4 ... e=youtu.be" onclick="window.open(this.href);return false;
1- Skoro w Toruniu dało się dobrze oznaczyć jak jeździć to czemu gdzie indziej ma się nie dać ?
2 - Co do wjazdu na Orlen to miałem na myśli jak jest wykonany ten wjazd a dokładniej tzn że nie ma tam żadnych krawężników. Ciąg pieszo rowerowy idzie w jednej płaszczyźnie cały czas ( przed wjazdem na Orlen, na wjeździe i za wjazdem). Trzeba było trochę pomyśleć i zrobić raz a dobrze. Codziennie wjeżdża tam dziesiątki dziesiątki aut o różnym tonażu i to już przez kilka dobrych lat i nie widać żeby coś się tam zapadało czy żeby nawet powstały koleiny.
3 - Co do Masy, to jakoś nikt nie pomyślał żeby policzyć. A tak w ogóle to nie ważna jest frekwencja, ale im więcej to lepiej.
Jeśli pracujesz dla jakichś mediów to powinieneś tam wczoraj być. Jeśli zależy Ci na poprawie infrastruktury pieszo-rowerowej to szkoda, że nie uczestniczyłeś, ([/b]ale zapraszam za miesiąc 30 stycznia o 18). Ale jeśli szukasz taniej sensacji to nie ten adres.
Pozdrawiam i zapraszam !
2 - Co do wjazdu na Orlen to miałem na myśli jak jest wykonany ten wjazd a dokładniej tzn że nie ma tam żadnych krawężników. Ciąg pieszo rowerowy idzie w jednej płaszczyźnie cały czas ( przed wjazdem na Orlen, na wjeździe i za wjazdem). Trzeba było trochę pomyśleć i zrobić raz a dobrze. Codziennie wjeżdża tam dziesiątki dziesiątki aut o różnym tonażu i to już przez kilka dobrych lat i nie widać żeby coś się tam zapadało czy żeby nawet powstały koleiny.
3 - Co do Masy, to jakoś nikt nie pomyślał żeby policzyć. A tak w ogóle to nie ważna jest frekwencja, ale im więcej to lepiej.
Jeśli pracujesz dla jakichś mediów to powinieneś tam wczoraj być. Jeśli zależy Ci na poprawie infrastruktury pieszo-rowerowej to szkoda, że nie uczestniczyłeś, ([/b]ale zapraszam za miesiąc 30 stycznia o 18). Ale jeśli szukasz taniej sensacji to nie ten adres.
Pozdrawiam i zapraszam !
Leon pisze:Jeśli pracujesz dla jakichś mediów to powinieneś tam wczoraj być. Jeśli zależy Ci na poprawie infrastruktury pieszo-rowerowej to szkoda, że nie uczestniczyłeś, ([/b]ale zapraszam za miesiąc 30 stycznia o 18). Ale jeśli szukasz taniej sensacji to nie ten adres.
Ty sobie chyba żartujesz !!!! Takich rzeczy sobie nawet nie wyobrażam o czym piszesz hehehe
W moim opisie jest Tarnów-Łódź Taniej sensacji to nie ze mną te numery.
Z masą krytyczna to mam do czynienie co miesiąc w Łodzi i mnie one rura, a tym bardziej w Tarnowie hehehe
Oznaczenie może i faktycznie jest prawidłowe. Ale to jest nowość z takim sytuacjami. Kierowcy pewnie w 90% nie wiedzą, że znak D-3 oraz tabliczka T-22 umożliwia jazdę rowerów pod prąd. Nigdy takich znaków nie było, wiec jakaś akcja uświadamiająca też powinna być. Ludzie nie czytają PORD.
https://www.youtube.com/watch?v=3WMcBC4 ... e=youtu.be" onclick="window.open(this.href);return false;
Po czacie z prezydentem :
Na początek cytat z "Ciepiela Express" :
""Wygodne Trasy rowerowe-Więcej funkcjonalnych tras rowerowych w mieście i zmiana technologii ich budowania-to propozycja dla Tarnowa na kolejne lata. Trasy rowerowe powinny mieć nie tylko rekreacyjny charakter , ale także spełniać rolę komunikacyjną. Należy też odejść od modelu budowania ścieżek rowerowych z kostki brukowej na rzecz wygodniejszych dla rowerzystów ścieżek rowerowych np. asfaltowych.""
Inżynier Ruchu Drogowego p. Jacek Kupiec twierdzi jednak, że drogi rowerowe powinny być wykonywane z kostki gdyż można wtedy łatwiej odtworzyć nawierzchnię po tym jak trzeba się dostać do mediów które są pod drogą rowerową.
I teraz pytanie-odpowiedz w czasie dzisiejszego czatu z prezydentem ":
16:24 (Rowerzysta) Przed wyborami w gazetce"Ciepiela Expres" pisał Pan, że trasy rowerowe należy budować z nawierzchnią np. asfaltowej. Inżynier ruchu p. Kupiec twierdzi, że z kostki brukowej. Zachodzi tu konflikt i jak go rozwiązać?
16:24 (prezydent) Z pewnością ścieżki rowerowe powinny mieć jednolitą nawierzchnię.
Na początek cytat z "Ciepiela Express" :
""Wygodne Trasy rowerowe-Więcej funkcjonalnych tras rowerowych w mieście i zmiana technologii ich budowania-to propozycja dla Tarnowa na kolejne lata. Trasy rowerowe powinny mieć nie tylko rekreacyjny charakter , ale także spełniać rolę komunikacyjną. Należy też odejść od modelu budowania ścieżek rowerowych z kostki brukowej na rzecz wygodniejszych dla rowerzystów ścieżek rowerowych np. asfaltowych.""
Inżynier Ruchu Drogowego p. Jacek Kupiec twierdzi jednak, że drogi rowerowe powinny być wykonywane z kostki gdyż można wtedy łatwiej odtworzyć nawierzchnię po tym jak trzeba się dostać do mediów które są pod drogą rowerową.
I teraz pytanie-odpowiedz w czasie dzisiejszego czatu z prezydentem ":
16:24 (Rowerzysta) Przed wyborami w gazetce"Ciepiela Expres" pisał Pan, że trasy rowerowe należy budować z nawierzchnią np. asfaltowej. Inżynier ruchu p. Kupiec twierdzi, że z kostki brukowej. Zachodzi tu konflikt i jak go rozwiązać?
16:24 (prezydent) Z pewnością ścieżki rowerowe powinny mieć jednolitą nawierzchnię.