Przebudowa Mickiewicza i al. Solidarności
Sądząc po oznaczeniach "okołogeodezyjnych" i sposobie frezowania w niektorych miejscach (np. głębokie pasy poprzeczne), to niewątpliwie masz rację.
Oprócz tego, już od kilku(nastu) dnj pracuje branźa teletechniczna. Przełożono dużą ilość przewodów, teraz powoli przymierzają się do montaźu studzienek.
Oprócz tego, już od kilku(nastu) dnj pracuje branźa teletechniczna. Przełożono dużą ilość przewodów, teraz powoli przymierzają się do montaźu studzienek.
Upierdliwi jesteście czyż nie warto aby mieszkańcy pocierpieli i wydali niemała kasę na w sumie równiejsza nawierzchnię pod oknami miłościwie nam panujących?
Skanska wyceniła swoją pracę na 4.7 mln zł. a firma Heilit+Woerner na ponad 3.4 mln.
Krytykowałem przejście podziemne za ponad 6 mln i krytykuję remont Mickiewicza za 3.4 mln.
W sumie 580m ulicy za prawie 11 mln.!!!!!! To tylko w Tarnowie tak się szasta cudzymi pieniędzmi. A mieszkańcy Klikowej, Krzyża niech dalej babrają się w błocie i rozwalają swoje samochody na ulicznych kraterach. Warto pamiętać o tym przy okazji zbliżających się wyborów.
Skanska wyceniła swoją pracę na 4.7 mln zł. a firma Heilit+Woerner na ponad 3.4 mln.
Krytykowałem przejście podziemne za ponad 6 mln i krytykuję remont Mickiewicza za 3.4 mln.
W sumie 580m ulicy za prawie 11 mln.!!!!!! To tylko w Tarnowie tak się szasta cudzymi pieniędzmi. A mieszkańcy Klikowej, Krzyża niech dalej babrają się w błocie i rozwalają swoje samochody na ulicznych kraterach. Warto pamiętać o tym przy okazji zbliżających się wyborów.
ICE In Case of Emergency, w nagłym wypadku
Może byłoby nam wszystim lepiej/szybciej jakby uruchomić inne myślenie i życzliwość.Ja też odrabiam co najmniej dwa razy dziennie horror dojazdu do pracy/szkoły.Przebicie totalnie zablokowane i generuje szczwaniaków i robotę dla blacharzy/lakierników.A może po prostu na Sitki od strony Słonecznej lewy pas zostawić dla chętnych do skrętu w Goldhamera a prawy pas dla jadących dalej prosto do Słowackiego i do Piłsudskiego.A może mniej egoizmu Państwo kierujący pojazdami w kierunku przeciwnym;puście nas do Goldhamera;te kilka sekund Was nie zbawi a może ktoś Wam też zrobi uprzejmość.Póki co pozwolę sobie na bieżąco pozdrawiać szczwaniaków i nieuprzejmych.Pozdrawiam uprzejmych.
Na otwartym dla ruchu odcinku Al. Solidarności wykonano co kilkanaście metórw frezowanie poprzeczne (prawdopodobnie pod instalacje) i zaspano uzyskanym ze zrywania urobkiem. Póki było sucho wszystko było w porządku. Niestety pod wpływem ciągłego ruchu samochodów oraz warunków atmosferycznych wypełnienie zmieniło swoją objętość i zwyczajnie rozsypało się dookoła wyciętych fragmentów, powodując zagrażające bezpieczeństwu ruchu drogowego, a już niewątpliwie amortyzatorom ubytki, ukryte dodatkowo pod powierzchnią wody. Oczywiście - żeby było tradycyjnie - nie są one w jakikolwiek sposób oznaczone/ Uważajcie tam!
Pomiędzy Nową a Goldhamera będą trzy pasy ruchu, środkowy - pas włączania dla skręcających z Nowej w lewo.
Nowa będzie dwukierunkowa.
Obecnie jednokierunkową Nową ledwo przejechać można, tak zapchana zaparkowanymi pojazdami.
Ludzie czy Tarnowem rządzą wyłącznie idioci.
Urzędnicy z Nowej załatwili sobie dogodny wyjazd z pracy, oczywiście kosztem mieszkańców.
Kilka milionów to kosztuje i dodatkowo na Nowej zlikwidują parkingi.
Pomiędzy Brodzińskiego a Legionów dodatkowe pasy do skrętu w lewo dla wszystkich 3 pojazdów na godzinę skręcających w tych relacjach !!!!!!
To nie inwestycja a DYWERSJA !!!!
No i jeszcze wylot z Goldhamera (jednokierunkowa) zawężono do jednego pasa ruchu - w celu tamowania ruchu.
Nowa będzie dwukierunkowa.
Obecnie jednokierunkową Nową ledwo przejechać można, tak zapchana zaparkowanymi pojazdami.
Ludzie czy Tarnowem rządzą wyłącznie idioci.
Urzędnicy z Nowej załatwili sobie dogodny wyjazd z pracy, oczywiście kosztem mieszkańców.
Kilka milionów to kosztuje i dodatkowo na Nowej zlikwidują parkingi.
Pomiędzy Brodzińskiego a Legionów dodatkowe pasy do skrętu w lewo dla wszystkich 3 pojazdów na godzinę skręcających w tych relacjach !!!!!!
To nie inwestycja a DYWERSJA !!!!
No i jeszcze wylot z Goldhamera (jednokierunkowa) zawężono do jednego pasa ruchu - w celu tamowania ruchu.
Ostatnio zmieniony 25-03-2014, 08:40 przez pankowal, łącznie zmieniany 1 raz.
No rzeczywiście tak jest.
To tylko świadczy o wyjątkowej bezczelności i niegospodarności urzędników.
Bo pas do włączania jest wyłącznie dla urzędników parkujących na zamkniętych parkingach.
Całe ogrodzenie Wyższej Szkoły Zawodowej poleciało, kilka drzew i .......
Cała ta przebudowa nie poprawi przepustowości.
Goście powydzielali pasy do skrętów w lewo w relacjach o znikomym natężeniu ruchu - zupełnie nie wpływającym na przepustowość drogi !!!
Pieniądze wywalone w błoto.
Legionów koło seminarium dwukierunkowa ale bez przejazdu , do tego wydzielone pasy do skrętów - to jest rewelacja szczyt gospodarności.
Modernizacja za ciężkie miliony jest robiona dla księży i urzędników !!!!!!!
Księży potraktowano gorzej bo mogą sobie wjechać w Legionów, ale wyjechać to mogą wyłącznie w prawo.
Do tej pory mogli w każdym kierunku.
To tylko świadczy o wyjątkowej bezczelności i niegospodarności urzędników.
Bo pas do włączania jest wyłącznie dla urzędników parkujących na zamkniętych parkingach.
Całe ogrodzenie Wyższej Szkoły Zawodowej poleciało, kilka drzew i .......
Cała ta przebudowa nie poprawi przepustowości.
Goście powydzielali pasy do skrętów w lewo w relacjach o znikomym natężeniu ruchu - zupełnie nie wpływającym na przepustowość drogi !!!
Pieniądze wywalone w błoto.
Legionów koło seminarium dwukierunkowa ale bez przejazdu , do tego wydzielone pasy do skrętów - to jest rewelacja szczyt gospodarności.
Modernizacja za ciężkie miliony jest robiona dla księży i urzędników !!!!!!!
Księży potraktowano gorzej bo mogą sobie wjechać w Legionów, ale wyjechać to mogą wyłącznie w prawo.
Do tej pory mogli w każdym kierunku.
Z ulicy Nowej korzystają nie tylko urzędnicy, ale też mieszkańcy oraz petenci tak UMT jak i Starostwa, więc lewoskręt z Mickiewicza się przyda. Co do wyjazdu w lewo z Nowej na Mickiewicza, to na dzień dzisiejszy ukłon w stronę urzędników (ale czy to nie ludzie), ale odciąży Bóżnic i Goldhammera.
Środkowe pasy służą nie tylko do lewoskrętów, ale ułatwiają wyjazd z bocznych dróg na główny ciąg - tu nie chodzi tylko o przejezdność - Mickiewicza/Solidarności to nie drogi przelotowe.
Ul. Legionów jest cały czas dwukierunkowa - bo to ulica ślepa i nie jest koło seminarium. pankowal-owi zapewne chodziło o ul. Piłsudskiego.
Ul. Piłsudskiego jest dwukierunkowa tylko w zakresie opracowania Docelowej organizacji ruchu i nie jest znany zakres jej dwukierunkowości w dalszej części ulicy. Być może chodzi o obrócenie kierunku ruchu na Piłsudskiego i Kopernika - wtedy miałoby sens ograniczenie wyjazdu z Piłsudskiego tylko w prawo pod Magistratem (bo istniejące rozwiązanie umożliwiające wyjazd we wszystkich kierunkach powodowało znaczne komplikacje na tym skrzyżowaniu).
Tak naprawdę to przydałoby się drugie przejście podziemne w rejonie skrzyżowania Solidarności/Mickiewicza/Piłsudskiego bo właśnie przejście pod magistratem powoduje korkowanie się na Mickiewicza.
Środkowe pasy służą nie tylko do lewoskrętów, ale ułatwiają wyjazd z bocznych dróg na główny ciąg - tu nie chodzi tylko o przejezdność - Mickiewicza/Solidarności to nie drogi przelotowe.
Ul. Legionów jest cały czas dwukierunkowa - bo to ulica ślepa i nie jest koło seminarium. pankowal-owi zapewne chodziło o ul. Piłsudskiego.
Ul. Piłsudskiego jest dwukierunkowa tylko w zakresie opracowania Docelowej organizacji ruchu i nie jest znany zakres jej dwukierunkowości w dalszej części ulicy. Być może chodzi o obrócenie kierunku ruchu na Piłsudskiego i Kopernika - wtedy miałoby sens ograniczenie wyjazdu z Piłsudskiego tylko w prawo pod Magistratem (bo istniejące rozwiązanie umożliwiające wyjazd we wszystkich kierunkach powodowało znaczne komplikacje na tym skrzyżowaniu).
Tak naprawdę to przydałoby się drugie przejście podziemne w rejonie skrzyżowania Solidarności/Mickiewicza/Piłsudskiego bo właśnie przejście pod magistratem powoduje korkowanie się na Mickiewicza.