Modernizacja linii kolejowej Kraków - Rzeszów

Coś budują? Coś wyburzają? Masz jakieś własne pomysły (nawet futurystyczne)? Tutaj jest miejsce dla ciebie
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika

opornik
Rhetor
Posty: 9658
Rejestracja: 24-08-2009, 09:38
Lokalizacja: Krzyż

Re: Modernizacja linii kolejowej Kraków - Rzeszów

Post autor: opornik »

Pożyjemy, zobaczymy kto ma rację.
ICE In Case of Emergency, w nagłym wypadku

Awatar użytkownika

lll
Rhetor
Posty: 2927
Rejestracja: 27-06-2012, 10:28
Lokalizacja: Prawda w oczy kole

Re: Modernizacja linii kolejowej Kraków - Rzeszów

Post autor: lll »

Znalazło się.................
Załączniki
Bez nazwy-1.jpg
Bez nazwy-1.jpg (792.97 KiB) Przejrzano 5569 razy



sotiv
Proedroj
Posty: 341
Rejestracja: 11-07-2013, 14:52

Re: Modernizacja linii kolejowej Kraków - Rzeszów

Post autor: sotiv »

W takim razie, jeśli na Lwowskiej będzie 2x2, to czy rondo nie powinno być przebudowane? W sumie, co by tam nie robił, to korki tak czy tak będą :)

Awatar użytkownika

Jan Kowalski
Rhetor
Posty: 5589
Rejestracja: 17-06-2014, 09:35

Re: Modernizacja linii kolejowej Kraków - Rzeszów

Post autor: Jan Kowalski »

Jak oni pod tym wiaduktem przecisną 4 pasy, to przebudowa ronda to będzie mały pikuś.
Nie jestem KODziarzem, gorszym sortem, donosicielem, Bolkiem, ani TW.

Awatar użytkownika

opornik
Rhetor
Posty: 9658
Rejestracja: 24-08-2009, 09:38
Lokalizacja: Krzyż

Re: Modernizacja linii kolejowej Kraków - Rzeszów

Post autor: opornik »

Wybijcie sobie z głowy 2x2 pod wiaduktem. Na Lwowskiej do węzła będzie 2+1.
ICE In Case of Emergency, w nagłym wypadku


aaee
Archont
Posty: 649
Rejestracja: 03-03-2011, 14:49

Re: Modernizacja linii kolejowej Kraków - Rzeszów

Post autor: aaee »

Ciasno? Nie wiem jaki ma wymiar, ale bez chodników dało by radę pewnie zrobić 2x2. Sprawdźcie sobie jak wyglądają wiadukty w centrum Katowic, byłem w szoku

Awatar użytkownika

Goscinny
Rhetor
Posty: 11072
Rejestracja: 03-03-2009, 12:21
Lokalizacja: Tarnów

Re: Modernizacja linii kolejowej Kraków - Rzeszów

Post autor: Goscinny »

Widziałem dzisiaj "nowy" tunel pod torami na przedłużeniu Wita Stwosza. Miałem nadzieję, że skoro i tak budują nowy przejazd, to będzie szerszy - gdzie tam, nadal będzie tak wąsko jak było.


hurricane
Rhetor
Posty: 2791
Rejestracja: 28-09-2009, 10:58

Re: Modernizacja linii kolejowej Kraków - Rzeszów

Post autor: hurricane »

opornik pisze: A propos wątku.
Słyszałem dzisiaj z wiarygodnych ust, że rozwiązania drogowo-kolejowe zostały uzgodnione w 2011r przez Magistrat. Na Lwowskiej 2x1 a na Gumniskiej 2x2 :shock:
Obudziłeś się Oporniku rychło na czas. Przecież od dawna było wiadomo (sam w tym wątku pisałem o tym kilkukrotnie), że ekipa JE RŚ zaprzepaściła wielką szansę na otwarcie południowej części miasta poprzez poprawę parametrów wiaduktów. Za bryndzę, z jaką zostaniemy na lata powinien odpowiedzieć obecny radny RŚ. Bo to on za to odpowiada i jego ekipa. Chodzi o brak poszerzenia wiaduktu na Lwowskiej i Wita Stwosza, kuriozalne parametry wiaduktu wc. Al. Tarnowskich, który może stać się przekleństwem Zabłocia i wąskim gardłem po oddaniu do ruchu przebicia Tuchowskiej do Al. Tarnowskich i zamknięciu starych wiaduktów.

Awatar użytkownika

opornik
Rhetor
Posty: 9658
Rejestracja: 24-08-2009, 09:38
Lokalizacja: Krzyż

Re: Modernizacja linii kolejowej Kraków - Rzeszów

Post autor: opornik »

hurricane pisze: Obudziłeś się Oporniku rychło na czas. Przecież od dawna było wiadomo (sam w tym wątku pisałem o tym kilkukrotnie), że ekipa JE RŚ zaprzepaściła wielką szansę na otwarcie południowej części miasta poprzez poprawę parametrów wiaduktów. Za bryndzę, z jaką zostaniemy na lata powinien odpowiedzieć obecny radny RŚ. Bo to on za to odpowiada i jego ekipa. Chodzi o brak poszerzenia wiaduktu na Lwowskiej i Wita Stwosza, kuriozalne parametry wiaduktu wc. Al. Tarnowskich, który może stać się przekleństwem Zabłocia i wąskim gardłem po oddaniu do ruchu przebicia Tuchowskiej do Al. Tarnowskich i zamknięciu starych wiaduktów.
Nie obudziłem się ;) pamiętam, że o tym pisałeś ale sytuacja bywa czasami dynamiczna a pamięć ulotna.
ICE In Case of Emergency, w nagłym wypadku

Awatar użytkownika

Goscinny
Rhetor
Posty: 11072
Rejestracja: 03-03-2009, 12:21
Lokalizacja: Tarnów

Re: Modernizacja linii kolejowej Kraków - Rzeszów

Post autor: Goscinny »

Prace przy wiaduktach przebiegają w tempie PKP, czyli oni zawsze mają czas.
Kilka zdjęć z dzisiaj:
https://goo.gl/SVhB0o" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika

TomekMKM
Rhetor
Posty: 2340
Rejestracja: 18-11-2010, 00:24
Lokalizacja: Tarnów

Re: Modernizacja linii kolejowej Kraków - Rzeszów

Post autor: TomekMKM »

Goscinny pisze:Prace przy wiaduktach przebiegają w tempie PKP, czyli oni zawsze mają czas.
Kilka zdjęć z dzisiaj:
https://goo.gl/SVhB0o" onclick="window.open(this.href);return false;
A pod wiaduktem w Mościach niektóre studzienki już sobie "klapnęły" i po najechaniu wydają już znane dźwięki "łubudubu".


hurricane
Rhetor
Posty: 2791
Rejestracja: 28-09-2009, 10:58

Re: Modernizacja linii kolejowej Kraków - Rzeszów

Post autor: hurricane »

Przyglądnął się ktoś dokładnie szalunkom pod przyczółki wiaduktu na Tuchowskiej od strony Zamkowej - niepokoi mnie szerokość prześwitu. To jest chyba jedyny wiadukt, którego parametrów nie znamy tutaj na forum.


pomysl
Obywatel
Posty: 9
Rejestracja: 23-08-2013, 18:57
Lokalizacja: T-ów

Re: Modernizacja linii kolejowej Kraków - Rzeszów

Post autor: pomysl »

hurricane pisze:Przyglądnął się ktoś dokładnie szalunkom pod przyczółki wiaduktu na Tuchowskiej od strony Zamkowej - niepokoi mnie szerokość prześwitu. To jest chyba jedyny wiadukt, którego parametrów nie znamy tutaj na forum.
Niech Cie głowa nie boli będzie Pan zadowolony :-) lecz mylenie przez ciebie pojęcia jakim jest rozpiętość między podporami skrajnymi, a prześwit to co innego :-)
"W życiu chodzi o to bu być trochę niemożliwym" - Oskar Wilde


hurricane
Rhetor
Posty: 2791
Rejestracja: 28-09-2009, 10:58

Re: Modernizacja linii kolejowej Kraków - Rzeszów

Post autor: hurricane »

Nie jestem budowlańcem z wykształcenia, więc jakieś pojęcia mogę mylić, wiem, że prześwit dotyczy pionu, chciałem to jasno nazwać, aczkolwiek różnego rodzaju opracowania nie są jednoznaczne co do opisu tej rozpiętości między podporami skrajnymi. Ponadto chyba każdy zrozumiał o co chodzi ;). A Ty jak mniemam posiadasz tę wiedzę, o którą nie tylko ja pytam już któryś raz, więc zamiast się mądrzyć po prostu byś odpowiedział. ;)
Ostatnio zmieniony 20-03-2016, 13:20 przez hurricane, łącznie zmieniany 1 raz.

ODPOWIEDZ