Remonty ulic w Tarnowie
Goscinny, Po to, że DK73 zostanie na ten łącznik przełożona (patrz węzeł Krzyż) i TiRy nie będą tłuc się przez Krzyż... A o ile wiem Dragadoas nie wycofuje się z budowy swojego odcinka, autostrada może i będzie pusta, ale węzeł może spełniać w części swoją funkcję.
Zapraszam na Internetową Stację Meteo Tarnowiec - meteo.tarnowiec.prv.pl
Jeżeli będzie otwarty (oddany do użytku) odcinek Krzyż - Wierzchosławice na pewno przetestuję ekonomiczny i czasowy aspekt dojazdu do pracy, może trochę dalej ale nie będę się pchał przez miasto. Jeżeli jeszcze trochę ludzi pomyśli w ten sposób to autostrada na tym odcinku nie będzie pusta i węzły, łączniki będą wykorzystane.hurricane pisze:autostrada może i będzie pusta, ale węzeł może spełniać w części swoją funkcję.
BIGer
"Wyzwolona energia atomu zmieniła wszystko z wyjątkiem naszego sposobu myślenia."
— Albert Einstein
"Wyzwolona energia atomu zmieniła wszystko z wyjątkiem naszego sposobu myślenia."
— Albert Einstein
BIGer, chyba Ci się nie uda, bo Węzeł Wierzchosławice ma budować wykonawca odcinka B, czyli do niedawna wyrzucone konsorcjum NDI-Granit.
Chyba, że nowy wykonawca dostanie prikaz jak najszybszego ukończenia węzła Wierzchosławice i jednej nitki swojego odcinka.
Chyba, że nowy wykonawca dostanie prikaz jak najszybszego ukończenia węzła Wierzchosławice i jednej nitki swojego odcinka.
Zapraszam na Internetową Stację Meteo Tarnowiec - meteo.tarnowiec.prv.pl
Z tą budową jednej nitki bym był ostrożny. Budowa autostrady trwa tyle ile budowa obiektów inżynieryjnych. Nasypy i wykopy to w porównaniu z wiaduktami i mostami sprawa prosta i szybka do zrealizowania. Nie ważne czy będą budować jedną nitkę czy dwie to stawianie obiektów zajmie tyle samo czasu. Nasyp też musi zostać wykonany w całości. Jedynie na położeniu nakładki da się trochę przyspieszyć, ale zysk w perspektywie całej inwestycji to ledwie kilka tygodni.
halskky, jakbym widział skopiowany wpis z FPW, z tymi nasypami i obiektami inżynieryjnymi nie jest tak do końca.
Wiesz ile inwestycji drogowych robiono etapami? Kilkanaście odcinków dróg ekspresowych oraz przynjamniej jeden odcinek autostrady. Da się jak się chce, bo widać jadąc przez Polskę np. S3 obwodnica Gorzowa, zbudowano jak dotąd jedną nitkę zostawiając wszędzie miejsce na drugą, zbudowano jeden piękny most na Warcie itd. W przyszłości będą budować drugą nitkę.
Oczywiście tutaj przy A4 jest zupełnie inny projekt i radykalne przyspieszenie nie jest możliwe, bo są np. zespolone obiekty inżynieryjne itp. ale nawet kilka tygodni, np. dwa miesiące wcześniej już robi wyraźną różnicę...
Wróćmy do remontów w Tarnowie, czy ktoś beknie za jesienne fuszerki czy nie? Kubo, może kilka niewygodnych pytań do jaśnie panującego nt. skuteczności remontów pod szyldem TZDMu?
Wiesz ile inwestycji drogowych robiono etapami? Kilkanaście odcinków dróg ekspresowych oraz przynjamniej jeden odcinek autostrady. Da się jak się chce, bo widać jadąc przez Polskę np. S3 obwodnica Gorzowa, zbudowano jak dotąd jedną nitkę zostawiając wszędzie miejsce na drugą, zbudowano jeden piękny most na Warcie itd. W przyszłości będą budować drugą nitkę.
Oczywiście tutaj przy A4 jest zupełnie inny projekt i radykalne przyspieszenie nie jest możliwe, bo są np. zespolone obiekty inżynieryjne itp. ale nawet kilka tygodni, np. dwa miesiące wcześniej już robi wyraźną różnicę...
Wróćmy do remontów w Tarnowie, czy ktoś beknie za jesienne fuszerki czy nie? Kubo, może kilka niewygodnych pytań do jaśnie panującego nt. skuteczności remontów pod szyldem TZDMu?
Planuje się coś w związku z ulicą św. Anny? Zdaje sobie sprawę, że to mało istotna ulica w porównaniu z innymi, ale tak fatalnego stanu nie ma chyba żaden inny odcinek.
http://www.forum.uniatarnow.net - forum tarnowskiego żużla, zapraszam.
ul. św. Anny nie została dokończona, bo zima nastała... to jest jedna z cyklu jesiennych fuszerek, czyli ostatniego przetargu na remonty ulic... na szczęście dokończą ją pewnie na wiosnę, jak ruszą lokalne wytwórnie mas bitumicznych.
Zapraszam na Internetową Stację Meteo Tarnowiec - meteo.tarnowiec.prv.pl
hurricane nie mam pojęcia co to FPW. Zapewniam Cię jednak, że mój wcześniejszy post został napisany tylko na podstawie mojej wiedzy dotyczącej budowy dróg. Skoro jednak ktoś ma podobne do mojego zdanie w tym temacie to bardzo się cieszę.
W przypadku S3 założeniem była budowa jednej nitki, robiono odseparowane nasypy i obiekty. Tak jak sam zauważyłeś na A4 jest inaczej . W niektórych miejscach nasypy mają już 1/2 swojej nominalnej wysokości i nie da się teraz wiele zmienić. Oczywiście dla kierowców nawet 2 miesiące robi różnicę, sam jeżdżę do Krakowa bardzo często i wiem jak ważny jest odcinek B autostrady dla upłynnienia ruchu. Problem w tym, że te 2 miesiące zaoszczędzone na budowie jednej nitki nie pozwolą na otwarcie jej przed Euro, a takie było najważniejsze założenie.
W przypadku S3 założeniem była budowa jednej nitki, robiono odseparowane nasypy i obiekty. Tak jak sam zauważyłeś na A4 jest inaczej . W niektórych miejscach nasypy mają już 1/2 swojej nominalnej wysokości i nie da się teraz wiele zmienić. Oczywiście dla kierowców nawet 2 miesiące robi różnicę, sam jeżdżę do Krakowa bardzo często i wiem jak ważny jest odcinek B autostrady dla upłynnienia ruchu. Problem w tym, że te 2 miesiące zaoszczędzone na budowie jednej nitki nie pozwolą na otwarcie jej przed Euro, a takie było najważniejsze założenie.
halskky, ja nie mówiłem nic o EURO2012, bo z chwilą rozwiązania umowy od razu było wiadomo, że to nie ma szans. Ja powiedziałem "jak najszybciej", bo pokonywanie 80 kilometrów z Krakowa do Tarnowa w dwie godziny z ogonkiem (w tym 40 minut na wydostanie się z Krakowa) to jest lekka przesada...
halskky, a pamiętasz jak budowano obwodnicę Tarnowa?
a FPW to Forum Polskich Wieżowców, które czytuję od czasu do czasu
halskky, a pamiętasz jak budowano obwodnicę Tarnowa?
a FPW to Forum Polskich Wieżowców, które czytuję od czasu do czasu
Zapraszam na Internetową Stację Meteo Tarnowiec - meteo.tarnowiec.prv.pl
hurricane nie pamiętam niestety jak budowano tarnowską obwodnicę, wtedy temat drogownictwa mnie nie dotyczył bardziej, niż przeciętnego użytkownika dróg
Wiem natomiast, że po kilku latach obwodnica rozjechała się z powodu źle zrobionych nasypów
Nie jest to temat o A4 i nie chciałbym robić tu zamieszania. Powiem tylko, że budowa jednej nitki to mało realne i znikome przyśpieszenie budowy autostrady. Chętnie podyskutuję w odpowiednim wątku
Wiem natomiast, że po kilku latach obwodnica rozjechała się z powodu źle zrobionych nasypów
Nie jest to temat o A4 i nie chciałbym robić tu zamieszania. Powiem tylko, że budowa jednej nitki to mało realne i znikome przyśpieszenie budowy autostrady. Chętnie podyskutuję w odpowiednim wątku
To ja jeszcze tylko dopowiem, że pierwszym odcinkiem tarnowskiej obwodnicy otwartym, o ile dobrze pamiętam, była jedna jezdnia (północna) na odcinku od Tuchowskiej do Koszyckiej, otwierany na szybko przed 1 listopada któregoś roku, reszta łącznie z nasypami była w budowie. Wykonanie i jego jakość to już inna kwestia.
Dobra wracamy do właściewgo tematu.
Dobra wracamy do właściewgo tematu.
Zapraszam na Internetową Stację Meteo Tarnowiec - meteo.tarnowiec.prv.pl
Prawdopodobnie Dragados, dostali pozwolenie w zeszłym roku, oleją naszych producentów a tym samym znacznie więcej zarobią i będą całkowicie niezależni w tym temacie.faleQ pisze:Ponoć taką jedną budują przy ul. Kryształowej, ale nie wiem jaka to firma wykonuje.hurricane pisze:na szczęście dokończą ją pewnie na wiosnę, jak ruszą lokalne wytwórnie mas bitumicznych.