Startował jako kandydat na europosła z okręgu 10 małopolska-świętokrzyskie. Chciał się podlizać, a teraz zgodnie z moimi przewidywaniami, nie pamięta gdzie leży Tarnów.opornik pisze:Sorry, ale co Pan Poseł ma wspólnego z Tarnowem?
Przebudowa Mickiewicza i al. Solidarności
Opornik mnie zainteresował tym osobnikiem i takie coś znalazłem na FB https://www.facebook.com/SlawomirKopyci ... =1&theater
Nie czytałem tego wcześniej ale gość się po prostu zbłaźnił z zapytaniem o doświadczenie firmy HEILIT + Woerner Bau GmbH . Mógł chociaż wpisać w wujka google nazwę i by wszystko wiedział, że to nie jest firma krzak w porównaniu do niego
Nie czytałem tego wcześniej ale gość się po prostu zbłaźnił z zapytaniem o doświadczenie firmy HEILIT + Woerner Bau GmbH . Mógł chociaż wpisać w wujka google nazwę i by wszystko wiedział, że to nie jest firma krzak w porównaniu do niego
https://www.youtube.com/watch?v=3WMcBC4 ... e=youtu.be" onclick="window.open(this.href);return false;
"Sobota nie robota"
Paczka zdjęć z dzisiejszej 'kontroli'.
Na początku myślałem, że nie ma nikogo na placu boju, ale okazało się, że prace trwają. Co prawda żadne maszyny nie pracowały, ale układano kostkę, przepusty i wykonywano prace ciche. Brawo!
I taka ciekawostka oraz pytanie do znawców. Od skrzyżowania z ulicą Brodzińskiego do skrzyżowania z Piłsudskiego nie widziałem na ulicy ani jednej kratki na deszczówkę. Jest to spowodowane dużym spadem, czy może taki teraz trend, żeby wszystko spływało swobodnie ulicą - co powinno wymusić duże odpływy własnie na skrzyżowaniu Mickiewicza/Piłsudskiego - niestety na dziś stan robót w tamtym miejscu nie pozwala na stwierdzenie jakie tam będą kratki.
Link do galerii (żeby było wygodniej przeglądać: http://goo.gl/BRMTkh )
Paczka zdjęć z dzisiejszej 'kontroli'.
Na początku myślałem, że nie ma nikogo na placu boju, ale okazało się, że prace trwają. Co prawda żadne maszyny nie pracowały, ale układano kostkę, przepusty i wykonywano prace ciche. Brawo!
I taka ciekawostka oraz pytanie do znawców. Od skrzyżowania z ulicą Brodzińskiego do skrzyżowania z Piłsudskiego nie widziałem na ulicy ani jednej kratki na deszczówkę. Jest to spowodowane dużym spadem, czy może taki teraz trend, żeby wszystko spływało swobodnie ulicą - co powinno wymusić duże odpływy własnie na skrzyżowaniu Mickiewicza/Piłsudskiego - niestety na dziś stan robót w tamtym miejscu nie pozwala na stwierdzenie jakie tam będą kratki.
Link do galerii (żeby było wygodniej przeglądać: http://goo.gl/BRMTkh )
Na wcześniejszym zdjęciu jest jedna koło zatokiGoscinny pisze:Od skrzyżowania z ulicą Brodzińskiego do skrzyżowania z Piłsudskiego nie widziałem na ulicy ani jednej kratki na deszczówkę.
tu chyb jest druga
A tutaj masz to samo miejsce tylko, że już po pierwszej warstwie. Z tego zdjęcia wychodzi, że jednak jest dwie kratki po każdej stronie. Na twoich zdjęciach lepiej widać te miejsca. To po lewej jest oznaczone dwoma żółtym kreskami na krawężniku.
Już to zauważyłem w Łodzi, że robią kratkę a później jadą miejscami aż do ścieralnej by na końcu obkuć dziurę i wstawić kratkę. Może chodzi o to aby się tak nie zapadały??
https://www.youtube.com/watch?v=3WMcBC4 ... e=youtu.be" onclick="window.open(this.href);return false;
Pytanie drugie. Skoro chodziło tylko o dojazd do Seminarium, to dlaczego zrobiono przejazd dwukierunkowy o szerokości istniejącej Piłsudskiego, a nie uwzględniając szerokość parkingu (tam, gdzie go nie ma)? Można było to zrobić tak, żeby był i lewoskręt, i dojazd do seminarium - czyli i wilk syty i owca cała ...Goscinny pisze:No bo nie będzie lewoskrętu. Będzie za to lepszy dojazd dla Seminarium - o to tam chodziło.
-
- Archont
- Posty: 830
- Rejestracja: 16-12-2010, 12:52
- Lokalizacja: zza Dunajca
-
- Rhetor
- Posty: 1896
- Rejestracja: 05-05-2011, 22:57
-
- Archont
- Posty: 830
- Rejestracja: 16-12-2010, 12:52
- Lokalizacja: zza Dunajca