"Tanie paliwo" w Tarnowie

Wiadomości "z miasta".
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika

sajdak
Archont
Posty: 838
Rejestracja: 13-01-2012, 23:04
Lokalizacja: Tarnów
Kontakt:

Post autor: sajdak »

chyba, że kupisz auto z salonu;)
...

Awatar użytkownika

opornik
Rhetor
Posty: 9658
Rejestracja: 24-08-2009, 09:38
Lokalizacja: Krzyż

Post autor: opornik »

Mój z salonu, dobija setki. No i nie wiem czy pisałem, że benzyna. Paliwo tankuję zawsze na dużych stacjach.
Mechaniki ;) mieli kilka wersji, zmęczenie materiału, paproch lub nawet woda w paliwie. Nie jestem specjalistą w tej materii więc nie zabieram głosu.
ICE In Case of Emergency, w nagłym wypadku

Awatar użytkownika

ozi26
Thesmothetai
Posty: 1182
Rejestracja: 04-07-2010, 14:29
Lokalizacja: TARNOW-ŁÓDŹ

Post autor: ozi26 »

Frytek pisze:
ozi26 pisze:Opornika a ile twoja fura ma kilosow przejechane????? Bo wtryski z regoly padaja z dwoch przyczyn:paliwo ewentualnie ilosc tysiecy kilometrow na budziku.
W Polsce nie patrzy się na przebiegi bo w zdecydowanej większości są po korektach...
Ja ostatnio u znajomego blacharza widziałem Tourana z 2007 i miał nabiegane 268 tyś. Po tapicerce i innych elementach nie było nic widać. A to że ludzie nie chcą w to wierzyć że auta starsze jak 10 lat z Niemiec mają ponad 300 tyś to już problem ich portfela.
Ten temat to jest studnia bez dna a ja już nie jedno cudo widziałem na oczy w komisach w Tarnowie i okolicach. Jakie piękne są samochody w Olszynach i Wielkiej Wsi.
W tych komisach są piękne perełki. Zdecydowanie polecam dobrze je oglądać.

Awatar użytkownika

ozi26
Thesmothetai
Posty: 1182
Rejestracja: 04-07-2010, 14:29
Lokalizacja: TARNOW-ŁÓDŹ

Post autor: ozi26 »

sajdak pisze:chyba, że kupisz auto z salonu;)
A i tu nie masz pewności że wszystko ładnie pięknie. U znajomego stało A6 Diasel 3.0 salonowe po 150 tyś, właśnie padły wtryski. Okazało się że wtryski są firmy Bosch ale już ich nie produkują. Mówi się peszek. W ASO ponad 20 tyś wymiana. Tu w 10 tyś się zmieścił.


Roberto
Archont
Posty: 787
Rejestracja: 15-09-2009, 17:42

Post autor: Roberto »

http://www.autopewniak.pl/ranking-tuv-2012

Średni przebieg 10 i 11-latków ok. 125 tys. km, mierzony podczas obowiązkowych badań technicznych. Jak to robią ? :)


Rodowity
Archont
Posty: 733
Rejestracja: 17-11-2010, 16:42
Lokalizacja: Tarnów

Post autor: Rodowity »

Idealna sprawa i u nas powinni to wprowadzić i przykrócić proceder kręcenia liczników. Skoro jest książeczka pojazdu czy ten Cep-ik czy jak to sie nazywa, wprowadzić interfejs dla diagnostów i wprowadzać wartości liczników przy przeglądzie z podkładką zdjęcia co by nie kusiło do dania w łape :lol:. A za samo majstrowanie, robienie korekt licznika, ładować kary takie co by sie odechciało, wystarczy wejść na llegro czy poczytac gazety i eliminować delikwentów. A co do przebiegów po 300 tyś i wiecej samochodów z zachocu, sa to najczesciej przebiegi autostradowe, gdzie samochód z silnkikiem diesla nie służy do jazdy w weekendy na działke tylko ten samochód to narzędzie pracy, wiec kilku letni samochod diesla z przebigiemiem powyzej 200 tyś to normalka, tylko u nas w kraju to wrak :shock:

Awatar użytkownika

ozi26
Thesmothetai
Posty: 1182
Rejestracja: 04-07-2010, 14:29
Lokalizacja: TARNOW-ŁÓDŹ

Post autor: ozi26 »

Roberto pisze:Średni przebieg 10 i 11-latków ok. 125 tys. km, mierzony podczas obowiązkowych badań technicznych. Jak to robią ?
To jakim trzeba być debilem żeby uwierzyć że 10 letni Pasek w TDI ma 130 tyś. Najprostszy przelicznik to 20 tyś. rocznie. No nie oszukujmy się ale nawet u nas takie przebiegi to powoli standard.
Rodowity pisze: A co do przebiegów po 300 tyś i wiecej samochodów z zachocu, sa to najczesciej przebiegi autostradowe, gdzie samochód z silnkikiem diesla nie służy do jazdy w weekendy na działke tylko ten samochód to narzędzie pracy,
Tu się zgadzam w 100 %. Tylko że w Polsce ludzie chcą dalej wierzyć że auto od kobitki albo dziadka. A później na forach że dwumasy padają, wtryski i że katalizatory zatkane . Turek kupuje od Niemca kręci o jakieś 50 tyś., później kupuje Polak i znów kręcie o np. 30 tyś., a na końcu jest ten co wziął kredyt na wymarzone auto.Ale on już nie kręci tylko płacze.
https://www.youtube.com/watch?v=3WMcBC4 ... e=youtu.be" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika

LordRuthwen
Rhetor
Posty: 6856
Rejestracja: 20-10-2009, 10:25
Lokalizacja: tajna

Post autor: LordRuthwen »

Ojtam, ja kupiłem kręconą corsę w benzynie, sam zrobiłem nią w ciągu 7 lat prawie 200 tys (z czego 60 w pierwszym roku), dopiero teraz zaczyna się sypać. Kwestia egzemplarza.


Roberto
Archont
Posty: 787
Rejestracja: 15-09-2009, 17:42

Post autor: Roberto »

ozi26 pisze:To jakim trzeba być debilem żeby uwierzyć że 10 letni Pasek w TDI ma 130 tyś. Najprostszy przelicznik to 20 tyś. rocznie. No nie oszukujmy się ale nawet u nas takie przebiegi to powoli standard.
Ja się pytam jak to robią a nie jakim trzeba być debilem. Przebiegi są spisane podczas badań technicznych przez niezależny 'urząd', pytam więc; kłamią, w tym TUV-ie pracują same turasy czy inne Mirki handlarze ?

Awatar użytkownika

LordRuthwen
Rhetor
Posty: 6856
Rejestracja: 20-10-2009, 10:25
Lokalizacja: tajna

Post autor: LordRuthwen »

Przecież kupno książki serwisowej to koszt 50 zł...


Roberto
Archont
Posty: 787
Rejestracja: 15-09-2009, 17:42

Post autor: Roberto »

LordRuthwen pisze:Przecież kupno książki serwisowej to koszt 50 zł...
Yy, no tak, w Biedronce też są jakieś promocje ale co w związku z tym ? :)

Podałem link do corocznych wyników badań niemieckiego TUV, tj. Urzędu Dozoru Technicznego przeprowadzonych podczas rutynowych obowiązkowych przeglądów technicznych. Czyli nie jakaś anonimowa ankietka spisana w przygranicznych komisach tylko oficjalna urzędowa robota, do celów statystycznych a nie na eksport do Polski. 2-3 lata temu na 25 mln przeglądów TUV-owi przypadło 10 mln więc całkiem spora próbka, a jakie są wyniki u pozostałych (np. Dekra) można poszukać w necie.
Przebiegi podczas badań nawet u nas stacje diagnostyczne spisują do kompa, co ma do tego książeczka serwisowa ? A nawet gdyby; niemiaszek załatwia sobie nową książkę serwisową przed każdym przeglądem technicznym żeby... no właśnie żeby co, diagnosta go nie skarcił, że ma przebieg duży ? :lol:


GregTrN
Prytan
Posty: 267
Rejestracja: 11-06-2010, 20:20
Lokalizacja: Tarnów

Post autor: GregTrN »

W Polsce kręcenie liczników przybrało już nazwę "korekta licznika" :lol: Tak przynajmniej ogłaszają się specjaliści w tej dziedzinie.

Awatar użytkownika

LordRuthwen
Rhetor
Posty: 6856
Rejestracja: 20-10-2009, 10:25
Lokalizacja: tajna

Post autor: LordRuthwen »

Roberto, a Ty myślisz, że zwykły zjadacz chleba na to patrzy? Dostanie książkę serwisową, gdzie wpisany jest stan licznika i się cieszy, że wszystko było robione w ASO.
A książkę wypełnia się pod klienta.


Profesor88
Obywatel
Posty: 46
Rejestracja: 17-06-2010, 08:47

Post autor: Profesor88 »

sylw3st3r pisze:Co do ceny to znowu jest najtańsze wraz z kilkoma innymi stacji bo się szarpnęli i obniżyli cenę aż o 1 gr i jest 2.09, ale do ceny Rzeszowa u nas jeszcze daleko ehhh 1.98 :(.
Że tak zapytam - gdzie? ;)
Bylem w przedwczoraj na Podkarpaciu, również w Rzeszowie. Najniższa cena - 2,17... A widziałem nawet 2,29.


sylw3st3r
Archont
Posty: 718
Rejestracja: 04-11-2009, 00:49
Lokalizacja: Tarnów
Kontakt:

Post autor: sylw3st3r »

auchan 1.98, źródełko 1.98

profesor88 u nas jest podobnie :) Czakram, mpetrol,, valdi, Rzeszustko 2.09 a Grosar 2.37... więc wiesz :)

ODPOWIEDZ